Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Ku elektrycznej przyszłości

Koncern motoryzacyjny General Motors zmienia swoje logo wraz z nową kampanią pod hasłem „Everybody In”, zapowiadającą wprowadzenie pojazdów elektrycznych. Nowa identyfikacja wizualna ma być symbolem nowego rozdziału w historii koncernu, w której triumf będą wiodły właśnie samochody na prąd. Do 2025 roku firma zainwestuje w rozwój tej technologii 27 miliardów dolarów.

„W historii są chwile, gdy wszystko się zmienia. Kamienie milowe. Jednym z nich jest masowa adaptacja pojazdów z napędem elektrycznym. Dysponujemy możliwościami pozwalającymi spopularyzować auta elektryczne. Nowa tożsamość marki ma być tego środkiem i wyrazem” - skomentowała przemianę Deborah Wahl, dyrektor marketingu General Motors.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama