Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Samochód w zoo

 

Każda marka stara się zaznaczyć swój charakter, znaleźć nawiązanie, które ją określi. Jaguar to wieloznaczna nazwa. Odnosi się zarówno do samochodu jak i dzikiego zwierzęcia. Okazuje się, że ten zwierzęcy i dziki charakter samochodu można wykorzystać w ciekawej odsłonie kampanii reklamowej. W gdańskim ogrodzie zoologicznym pojawił się bowiem nowy mieszkaniec. O dziwo, ma on koła zamiast łap. Jest to Jaguar E-Pace oklejony za pomocą specjalnie przygotowanej folii wrappingowej, przypominającej umaszczenie swojego dzikiego imiennika. Nietypowa akcja została zaplanowana w ramach projektu JaguArt British Automotive Gdańsk. Zwraca on uwagę na to, że jaguar zagrożony jest wyginięciem. Oklejony w cętki Jaguar E-Pace został umieszczony w przeszklonym kontenerze w gdańskim ZOO wraz z charakterystyczną tabliczką gatunkową, którą znaleźć można też przed klatkami pozostałych mieszkańców ogrodu zoologicznego. Warto zaznaczyć, że mimo iż w gdańskim zoo zamieszkuje ponad tysiąc zwierząt będących przedstawicielami dwustu gatunków z całego świata, to nigdy nie można było tam znaleźć jaguara. Liczebność tego dzikiego kota nieustannie się zmniejsza. W związku z tym zwrócenie uwagi na problemy z populacją jaguara jest dobrym krokiem ze strony marki.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama