Pomoc dla Ukrainy. Kampania promująca zbiórkę pieniędzy

Sławomir Sierakowski, publicysta, socjolog, założyciel i redaktor naczelny „Krytyki Politycznej” spontanicznie zainicjował akcję zbierania 22,5 mln zł na drona Bayraktar dla ukraińskiej armii. Bayraktar TB2 to turecki dron bezzałogowy zdolny do prowadzenia zadań obserwacyjnych i rozpoznawczych oraz misji bojowych. Zbiórkę wsparło już ponad 171 tys. osób, codziennie angażują się w nią gwiazdy, osoby ze świata polityki, sztuki, mediów, kultury, sportu i biznesu. Agencja K2 Create przygotowała wizualną identyfikację akcji oraz związane z nią materiały kreatywne. Aktualnie zebrana kwota pieniędzy jest wyświetlana na licznikach online na Cepelii przy skrzyżowaniu ul. Marszałkowskiej z Al. Jerozolimskimi w Warszawie, al. Krakowskiej oraz na ekranach DTC przy ulicy Marszałkowskiej i na 357 ekranach More w 7 największych miastach w Polsce. Nośniki DOOH udostępniane są bezpłatnie przez Metromedia i Jet Line. Oprócz tego kampania prowadzona jest także na Facebooku.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal