Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Billboard w płomieniach

© Źródło: Adweek.com

Na jednej z londyńskich ulic pojawił się nowy billboard stacji telewizyjnej BBC, który w pewnym momencie zaczął się „palić”. Pożar ten nie był jednak prawdziwy i miał jedynie zwrócić uwagę na katastrofę klimatyczną, jaka grozi naszej planecie. Nietypowa kampania została zorganizowana z okazji premiery nowej serii przyrodniczej „Planeta Doskonała” na BBC, który prowadzi David Attenborough. W swoim programie porusza on zagadnienie zmian klimatycznych i tego, jaką destrukcyjną siłę mają działania człowieka na planetę.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama