Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Billboard w płomieniach

© Źródło: Adweek.com

Na jednej z londyńskich ulic pojawił się nowy billboard stacji telewizyjnej BBC, który w pewnym momencie zaczął się „palić”. Pożar ten nie był jednak prawdziwy i miał jedynie zwrócić uwagę na katastrofę klimatyczną, jaka grozi naszej planecie. Nietypowa kampania została zorganizowana z okazji premiery nowej serii przyrodniczej „Planeta Doskonała” na BBC, który prowadzi David Attenborough. W swoim programie porusza on zagadnienie zmian klimatycznych i tego, jaką destrukcyjną siłę mają działania człowieka na planetę.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama