Japoński rząd finansuje badania efektywności DS.

 

Japońskie ministerstwo spraw wewnętrznych i komunikacji przeznaczyło 1 mln dolarów na badanie częstotliwości interakcji między telefonami komórkowymi a ekranami DS. Operatorzy sieci komórkowych i firmy branży elektronicznej oczekują, że ministerstwo zaangażuje się w program lojalnościowy, który polega na wręczaniu materiałów promocyjnych, takich jak np. kupony rabatowe, bezpośrednio do dłoni konsumentów, kiedy miniaturowe urządzenie, zainstalowane przy ekranie, wykrywa ich obecność.

 

 

 

 

 

Foto: ipwebcasts.com

« poprzedni « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty