Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Japoński rząd finansuje badania efektywności DS.

 

Japońskie ministerstwo spraw wewnętrznych i komunikacji przeznaczyło 1 mln dolarów na badanie częstotliwości interakcji między telefonami komórkowymi a ekranami DS. Operatorzy sieci komórkowych i firmy branży elektronicznej oczekują, że ministerstwo zaangażuje się w program lojalnościowy, który polega na wręczaniu materiałów promocyjnych, takich jak np. kupony rabatowe, bezpośrednio do dłoni konsumentów, kiedy miniaturowe urządzenie, zainstalowane przy ekranie, wykrywa ich obecność.

 

 

 

 

 

Foto: ipwebcasts.com

« poprzedni « wróć

Komentarz miesiąca

Z zaskoczenia!

Gdy wracamy do pracy po wakacyjnych wojażach, automatycznie nie musi odżywać w nas rutyna dnia codziennego. Także i my w każdym wydaniu VISUAL COMMUNICATION staramy się o świeżość spojrzenia i zaskoczenie Was, Drodzy Czytelnicy, nowym podejściem do komunikacji wizualnej.

Reklama