Sukces polskiego grafika. Biennale Plakatu Terras Gauda

© Terras Gauda

Pierwsze miejsce w 16. edycji Międzynarodowego Biennale Plakatu Terras Gauda zdobył grafik Dominik Jakubowski. Polak konkurował z profesjonalistami z bogatą karierą artystyczną, nowymi kreatywnymi talentami, studiami graficznymi, ale także ze studentami i wykładowcami z wiodących uniwersytetów, którzy zgłosili zarówno prace indywidualne, jak i grupowe. Zwycięzca otrzymał nagrodę pieniężną w wysokości 10 000 euro, drugie miejsce zajęła hiszpanka Ana Barrado, a trzecie Laura Westmark z Uniwersytetu SCAD w USA. Prace konkursowe miały nawiązywać do aspektów korporacyjnych organizatora oraz jego białych win Albariño: Terras Gauda i Abadía de San Campio.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty