Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

“The Moon Girl”

© Kamila J Gruss, Poland, National Award Winner, Sony World Photography Awards 2021

World Photography Organisation i Sony Polska ogłosili zwycięzcę nagrody Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2021. Nagrodzono Kamilę Gruss za zdjęcie zatytułowane “The Moon Girl”, zgłoszone na konkurs otwarty w kategorii Kreatywność. „The Moon Girl”, czyli ciemna strona mediów społecznościowych, gdzie wszyscy wydają się być szczęśliwi.

„Fotografia jest moja pasją, sposobem na złapanie oddechu. Jest to część mnie, w której uwielbiam się zagubić, pogrążyć, część, w której mogę tworzyć wersje rzeczywistości, które najbardziej rezonują z moją wrażliwością. Właśnie wtedy, gdy wchodzę w tę sferę, odpoczywam najmocniej. Bycie >>w tej chwili<<; obserwowanie przyrody i wszystkiego, co mnie otacza, wydaje się być nieskończonym źródłem inspiracji. Drobne szczegóły, na których się skupiam, w jakiś sposób stają się treścią wzrastającego i dojrzewającego we mnie obrazu” - komentuje Kamila Gruss.

Program National Award to wspólna inicjatywa World Photography Organisation i Sony służąca promowaniu lokalnych fotografów z całego świata. Do tegorocznej edycji zakwalifikowano zdjęcia z 53 krajów. Na konkurs Sony World Photography Awards 2021 napłynęło łącznie ponad 330 tysięcy fotografii z 220 krajów i terytoriów. Zwycięzców konkursu National Award wyłoniono spośród autorów ponad 165 tysięcy zdjęć zgłoszonych na konkurs otwarty.

Jako zdobywczyni nagrody Poland National Award Kamila Gruss otrzymała cyfrowy sprzęt fotograficzny firmy Sony.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama