Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

HP inwestuje 200 mln dolarów

 

Producent maszyn i rozwiązań dla druku HP zainwestuje 200 mln dolarów w rozwój nowych rozwiązań i innowacji w dziedzinie druku na bazie wody w celu poprawy całego cyklu życia produktu w sektorze druku na tekstyliach. W ciągu najbliższych pięciu lat HP wyda kwotę na prace badawczo-rozwojowe na bazie wody w celu opracowania nowej generacji technologii drukowania, głowicy drukującej i maszyn. Projekt chce wykorzystać istniejącą innowację HP w technologii atramentów na bazie wody, w tym rozwiązania dla rynku oznakowań i wyświetlaczy, podobnie jak atramenty HP Latex, ponieważ producent stara się oferować więcej rozwiązań o większej przyjazności dla środowiska. Ponadto przez następne pięć lat HP chce wesprzeć finansowo projekt WWF w postaci plantacji leśnych w Chinach o łącznej powierzchni 200 000 akrów. Nowa inicjatywa WWF rozpoczyna się w listopadzie.

 

 

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama