Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Biznes i Ludzie

Zielone digital signage

Firma Samsung wdraża nowe, zrównoważone ekologicznie procesy i inicjatywy, w tym praktyki zaopatrzeniowe i produkcyjne, o minimalnym oddziaływaniu na środowisko. Zmiany wpisują się w dotychczasowe starania firmy, zmierzające do zmniejszenia śladu środowiskowego w obrębie całej oferty produktowej.

więcej »

Sustainability Spotlight

Organizatorzy targów Fespa opublikowali szczegółowy program konferencji, które odbędą się w ramach nowej formuły Sustainability Spotlight podczas targów Fespa Global Print Expo 2022, odbywających się w dniach 31 maja - 3 czerwca 2022 roku w Berlinie.

więcej »

LG na targach ISE

Firma LG Electronics zaprezentowała na targach ISE w Barcelonie swoje flagowe produkty, w tym także nowości. Pod hasłem „Move Daily Life Forward”, które jest rozwinięciem firmowego hasła „Innovation for a Better Life”, producent przedstawił gościom wydarzenia swoją przełomową technologię wyświetlania informacji, począwszy od transparentnego ekranu OLED, poprzez wyświetlacz Micro LED, po pełen lineup wyświetlaczy LED.

więcej »

Prezentacja nowości

Firma Sharp NEC Display Solutions Europe zapowiedziała swoją obecność na targach ISE 2022, które odbędą się w dniach 10-13 maja w Barcelonie. Podczas wydarzenia producent zaprezentuje m.in. najnowszy model projektora Ultra-Short-Throw z serii UM oraz najnowszy model ekranu dvLED z serii E (Essential) - NEC LED-E012i-108.

więcej »

Targi Fespa już za chwilę!

Już za cztery tygodnie w Messe Berlin w Niemczech rozpoczną się targi Fespa Global Print Expo i European Sign Expo 2022. Swoją obecność na targach potwierdziło 340 międzynarodowych dostawców, wśród których jest wielu kluczowych graczy z branży, którzy nie mogli uczestniczyć w targach w 2021 roku, takich jak Epson, Fujifilm, MHM i M&R.

więcej »

Nowe punkty komunikacji

Firma AMS rozszerzyła ofertę Digital Indoor o 12 galerii handlowych należących do Atrium Poland Real Estate, w tym galerie w Białymstoku, Bydgoszczy, Toruniu, Wrocławiu, Płocku, Pile, Bytomiu i Szczecinie, a także w Warszawie. Tym samym firma będzie wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych zarządzanych przez firmę iPoster w sieci Atrium Poland Real Estate.

więcej »

Rozświetlamy drogę do lepszej przyszłości

Zostało już tylko kilka tygodni do European Sign Expo 2022, czołowych targów branży oznakowań i komunikacji wizualnej w regionie. Cel wydarzenia został trafnie uchwycony w haśle tegorocznej kampanii. „Rozświetlamy drogę” do lepszej przyszłości dla branży oznakowań po okresie, który był ponury i dezorientujący dla wielu przedstawicieli branży komunikacji wizualnej.

 

 

więcej »

Akademia Zdobienia Tekstyliów

Firma Api.pl organizuje wiosenną edycję Akademii ZdobieniaTekstyliów. Na wydarzenie składa się  cykl warsztatów prezentujących techniki zdobienia i znakowania tekstyliów, przy wykorzystaniu oferowanych przez firmę technologii druku.

więcej »

PSI, viscom, PromoTex z nową datą

Organizatorzy europejskich targów branży artykułów promocyjnych PSI, targów branży komunikacji wizualnej viscom oraz PromoTex podjęli decyzję o przeniesieniu terminu wydarzenia. Targi w połączonej formule odbędą się w dniach 10-12 stycznia 2023 roku w Düsseldorfie, powracając do tradycyjnego cyklu organizacji wydarzenia na początku roku.

więcej »

Antalis Creative Power

Firma Antalis organizuje konkurs Antalis Creative Power na najpiękniejszy projekt wydrukowany na papierze Antalis. Dzięki temu drukarnie, producenci opakowań, wydawnictwa, agencje komunikacji, użytkownicy końcowi, projektanci graficzni czy agencje kreatywne z krajów całego świata mogą pokazać swoje realizacje szerszej publiczności.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama