Kalendarium

07-09.01.2025 · PSI, Dusseldorf

28.01-31.01.2025 · RemaDays, Nadarzyn

04-07.02.2025 · ISE, Barcelona

06-09.05.2025 · Fespa, Berlin

Biznes i Ludzie

20. edycja RemaDays Warsaw. Start tuż tuż!

20. edycja RemaDays Warsaw zbliża się wielkimi krokami. W dniach 28-31 stycznia w Ptak Warsaw Expo spotkają się przedstawiciele polskiej i zagranicznej branży reklamy i druku. Jak będzie wyglądała tegoroczna edycja?

więcej »

Ocean Outdoor Group. Zmiany kierownicze

Stephen Joseph został dyrektorem generalnym Ocean Outdoor Group wraz z początkiem stycznia 2025 roku. Zastąpi on Tima Bleakleya, który zostanie przewodniczącym Rady Dyrektorów Ocean po przejściu na stanowisko w ramach długo planowanego procesu sukcesji na stanowisku CEO.

 

więcej »

Strategiczna ekspansja. Magenta Vision dystrybutorem PrintFactory

Magenta Vision została dystrybutorem PrintFactory Workflow. To partnerstwo rozszerzy dostępność rozwiązań oferowanych przez dostawcę oprogramowania na Polskę i sąsiednie kraje europejskie. Magenta Vision postrzega to jako idealne rozwiązanie dla swoich klientów, które dodatkowo zwiększy możliwości produkcyjne i zmaksymalizuje wartość dla rosnącej bazy klientów.

więcej »

W stronę innowacji. Shusuke Aoki na czele Panasonic

Firma Panasonic mianowała Shusuke Aoki na stanowisko prezesa oraz dyrektora zarządzającego Panasonic Connect Europe. Nowy lider, którego kariera w Europie trwa już od 14 lat, pokieruje organizacją, wspierając europejskie przedsiębiorstwa w mierzeniu się z wyzwaniami współczesnej gospodarki, wykorzystując najnowocześniejsze innowacje technologiczne.

więcej »

Nowy rok, nowe możliwości. Akademia Laser w styczniu 2025

Z nowym rokiem Colop polska powraca z organizacją warsztatów laserowych. Pierwsza w tym roku Akademia Lasera odbędzie się już w styczniu w Bytomiu. Patronat medialny nad tym wydarzeniem objął magazyn Visual Communication.

więcej »

25. edycja Galeria Plakatu AMS. Laureaci ogłoszeni

Jadwiga Mołoń wygrała 25. edycję Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi”. Jury wyróżniło w konkursie 5 prac – dwie autorstwa Agnieszki Cieślikowskiej oraz prace Michaliny Knopińskiej, Jerzego Skakuna i Stanisława Świtały. Ponadto internauci mogli wybrać swój ulubiony projekt spośród 24 edycji konkursu, które odbyły się na przestrzeni dwóch dekad. Tytuł ten zdobył plakat Anny Frydrych „Zwierzę też człowiek” z 20. edycji konkursu.

więcej »

Digital marketing w 2025. Grupy robocze IAB Polska

Eksperci grup roboczych IAB Polska rozpoczęli nowy sezon prac i stworzyli grupy robocze, z których każda będzie pracowała nad innym zagadnienie. Na warsztat wzięte zostaną m.in. standardy reklamy cyfrowej, bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników internetu, zjawisko attention, a także retail media.

więcej »

Antalis przejmuje Poitoo Adhésifs. Strategiczna synergia

Antalis ogłasił przejęcie działalności prowadzonej przez Poitoo Adhésifs, jednego z kluczowych francuskich graczy w sektorze rozwiązań komunikacji wizualnej. Przejęcie to jest częścią dążenia Antalis do poszerzenia portfolio produktów i wzmocnienia swojej obecności na rynku komunikacji wizualnej.

więcej »

Konferecja #DataDrivenDOOH. DOOH Future Is Now?

19 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami z kategorii reklamy Digital Out Of Home. Organizator wydarzenia, firma AMS i zaproszeni goście spojrzą w przyszłość reklamy oraz zainspirują uczestników do odkrywania, jak dane i nowoczesne technologie tworzą dynamiczny świat Digital Out-of-Home.

więcej »

Screen Network w DIZZIE Awards. Światowa kariera ekranu z Polski

Projekt instalacji ekranu w Galerii Katowickiej został nominowany do prestiżowej nagrody Digital Signage Experience (DIZZIE) Awards. To jedna z najważniejszych nagród w branży Digital Signage. Celem jest wyróżnienie wizjonerów, których projekty przesuwają granice technologii i wyznaczają nowe standardy komunikacyjne.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty