Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Biznes i Ludzie

Uchwała krajobrazowa w Poznaniu. Walka z nielegalnymi reklamami

Poznańska Rada Miasta przyjęła drugą w tym roku uchwałę krajobrazową. Pierwszy tego typu projekt został unieważniony przez Wojewodę Wielkopolskiego z powodu naruszeń prawa.

 

więcej »

Kolejna edycja konkursu. Canon buduje odpowiedzialność za świat

Filozofia Canon opiera się na japońskim słowie ,,Kyosei”, które oznacza życie i działanie dla wspólnego dobra. Owocem tych wartości jest organizowany przez firmę program edukacyjny ,,To my tworzymy świat”, którego 9. edycja rozpoczyna się w Polsce 1. sierpnia.

więcej »

Raport IGRZ. Reklamy OOH w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła raport dotyczący wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2023 roku. Dane wskazują, że estymowana wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej OOH w Polsce w trzech segmentach (Klasyczne OOH, City Transport oraz Reklama DOOH) zamknęła się w kwocie 115,8 milionów złotych i była wyższa o 5,6 procent w porównaniu z pierwszym kwartałem 2022.

więcej »

Spotkanie pełne inspiracji. Podsumowanie ITMA 2023

W Mediolanie odbyła się dziewiętnasta edycja największych na świecie targów technologii tekstylnych i odzieżowych – ITMA 2023. Na wydarzeniu prezentowane były najnowocześniejsze innowacje z branży.

więcej »

Ricoh na Fespa. Współtworzenie, współpraca, zaangażowanie

Atmosfera na stoisku Ricoh na targach Fespa była niezwykle inspirująca i ekscytująca. Przez cztery dni wydarzenia stoisko stale odwiedzali zainteresowani - twórcy tekstyliów, specjaliści, dostawcy usług druku, partnerzy, dziennikarze i analitycy. Wszyscy chcieli na własne oczy zobaczyć, jak rozwija się oferta Ricoh dla branży druku tekstylnego, zarówno poprzez rozwiązania Direct to Garment, jak i Direct to Film.

 

więcej »

„Nadzieja”. Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi

Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi łączy w sobie elementy popkultury, sztuki wysokiej i reportażu. Jest obrazem zmian społecznych, odzwierciedla wszystko to, czym żyje świat - bez względu na szerokość geograficzną. W tym roku na festiwalu, odbywającym się między 15 a 25 czerwca można spodziewać się wielu atrakcji, w tym między innymi występu Andy Warhol, Madonny i Grace Jones na parkiecie kultowego klubu Area oraz – w ramach programu głównego, zatytułowanego „Nadzieja” – kilkunastu projektów o działaniu, współpracy i wierze w moc zmian.

 

więcej »

EDP Awards 2022/2023. 17 wyróżnionych rozwiązań

24 maja w ramach wydarzeń towarzyszących targom Fespa Global Print Expo 2023 zostało wręczonych 17 nagród EDP Awards 2022/2023. Wspólnym mianownikiem biorących w tej edycji konkursu EDP Awards zgłoszeń, które przyjmowane były do stycznia 2023 roku, było zorientowanie na korzyści w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wiodącymi trendami zgłoszonych rozwiązań okazały się być łączność i automatyzacja.

więcej »

Nowa marka na czeskim rynku. Magenta TV

W maju 2016 roku T-Mobile zaoferowało swoim klientom w Czechach usługę telewizyjną. Po sześciu latach marka przeprowadza rebranging i wprowadza do swojej oferty usługę telewizyjną pod nowym szyldem Magenta TV. Firma korzysta z niego także w Niemczech, Austrii i Polsce.

więcej »

Grupa Integart pod skrzydła Antalis. Obopólna korzyść

Firma Antalis podpisała wiążącą umowę przejęcia Grupy Integart, dzięki czemu rozszerzy swoją obecność na szybko rozwijającym się rynku komunikacji wizualnej. Realizacja kontraktu uzależniona jest od spełnienia zwyczajowych warunków, m. in. od uzyskania zgody UOKiK.

 

więcej »

Milan Design Week 2023. Praktyczny przewodnik od Guandong

Trwają przygotowania do odbywającego się w kwietniu Milan Design Week 2023 podczas którego miasto zamieni się w światową stolicę przemysłu projektowego. Setki wystaw, instalacji, wernisaży, pokazów specjalnych, prezentacji i tras wystawienniczych zagości w różnych częściach miasta wypełniając jego przestrzeń nowatorskimi rozwiązaniami.

 

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama