Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Biznes i Ludzie

W blasku reflektorów - Magia eventu

styczeń 2017

Na co dzień jesteśmy otoczeni tysiącami obrazów. Mają one różne zadania i dlatego w różnym stopniu docierają do nas ich treści. Istnieje jednak pewien bardzo specyficzny rodzaj odbioru contentu, nastawiony na maksymalizowanie dotarcia do naszych umysłów – wydarzenie specjalne, czyli event...

więcej »

Fespa wróciła do Amsterdamu

W marcu zakończyła się kolejna, już dziesiąta, jubileuszowa edycja targów FESPA. Rocznicowy event okazał się szczególnym wydarzeniem branżowym, który zgromadził rekordową liczbę wystawców i oglądających.

więcej »

Leasing w poligrafii

Branża leasingowa odnotowała w zeszłym roku rekordowe wyniki.  Wartość sfinalizowanych transakcji w porównaniu z rokiem poprzednim wzrosła o 21%. A w najbliższym czasie jednym z najszybciej rosnących segmentów rynku będą maszyny, także te używane w poligrafii. Dlaczego warto zdecydować się na leasing, wybierając maszynę drukującą i na czym on właściwie polega?

więcej »

Integracyjny areopag

kwiecień 2015

Targi ISE 2015 (Integrated System Europe) po raz kolejny potwierdziły, że są największą imprezą wystawienniczą dla branży B2B w zakresie AV i Digital Signage. Świadczą o tym nie tyle kolejne pobite rekordy frekwencji, ale przede prezentowane rozwiązania, z których znakomita większość miała charakter premierowy.

więcej »

Rekordowa jedenastka

luty 2015

Jedna z największych imprez tego typu w Europie, czyli targi branży reklamowej i poligraficznej RemaDays, już za nami. Wydarzenie miało miejsce 4.-6. lutego w Warszawie już po raz jedenasty. W miejscu, w którym zgromadzili się przedstawiciele największych koncernów poligraficznych, agencji marketingowych, dystrybutorów maszyn drukarskich, producentów ekranów dotykowych, a także dopiero raczkujące firmy, zajmujące się np. gadżetami reklamowymi, każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

więcej »

Materiały w zasięgu ręki

Dobra reklama, przynosząca pożądany efekt – to przede wszystkim kreacja, zwracająca uwagę, cechująca się innowacyjnością w swojej formie i treści.
ThyssenKrupp Energostal dostrzega ogromny potencjał tej grupy produktów. Od wielu lat w ofercie dystrybutora obok wyrobów stalowych i metali kolorowych znajduje się szeroki wachlarz tworzyw sztucznych.

więcej »

Obraz po japońsku

grudzień 2014

26 września odbyła się w Krakowie pierwsza edycja forum pod hasłem „Nowe Japońskie Technologie. Sztuka Cyfrowego Obrazu”. Spotkanie zostało zorganizowane w ramach Roku Wymiany pomiędzy Grupą Wyszehradzką a Japonią.

więcej »

Oko na reklamę

maj 2014

W połowie maja w Poznaniu odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii  Reklamowej – Reklama360. Wydarzenie, organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie, Mediarun i Omni3D, przyciągnęło wystawców z branży reklamy i poligrafii oraz gości zainteresowanych najnowszymi rozwiązaniami w tym sektorze. Czasopisma PRINT & PUBLISHING oraz VISUAL COMMUNICATION znalazły się w gronie patronów medialnych tego branżowego spotkania. Kolejna edycja targów Reklama 360 ma się odbyć w dniach 21-24 kwietnia 2015 roku. 

więcej »

Polska w centrum uwagi

kwiecień 2014

11 kwietnia w Warszawie odbyło się pierwsze w Polsce spotkanie Roland Experience Day, podczas którego można było przekonać się, jak Roland – japońska firma o międzynarodowym zasięgu – chce budować swoją przewagę konkurencyjną na polskim rynku. Wydarzenie cieszyło się sporą frekwencją, a otwartość uczestników i ich gotowość do bliższego poznania marki Roland przeszły najśmielsze oczekiwania organizatorów. 

więcej »

Cyfrowe żniwa

marzec 2014

Jeżeli chcecie zobaczyć w jednym miejscu i czasie najbliższą przyszłość komunikacji cyfrowej, to nie ma lepszego miejsca niż ISE w Amsterdamie. To właśnie tam swoje premiery mają najnowsze rozwiązania prezentowane przez największych graczy, a w blasku reflektorów debiutują również arcyciekawe produkty mniejszych firm z całego świata – w tym z Polski. Dobra rada: uważajcie tylko, aby się nie zgubić!

więcej »

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama