Biznes i Ludzie

Sukces polskiego grafika. Biennale Plakatu Terras Gauda

Pierwsze miejsce w 16. edycji Międzynarodowego Biennale Plakatu Terras Gauda zdobył grafik Dominik Jakubowski. Polak konkurował z profesjonalistami z bogatą karierą artystyczną, nowymi kreatywnymi talentami, studiami graficznymi, ale także ze studentami i wykładowcami z wiodących uniwersytetów.

więcej »

AMS aktualizuje cennik. Nowy model zakupu

1 lipca AMS zaktualizowało cennik oferty Digital OOH, w którym model zakupu oparty jest na kontaktach (CPM). Zmiany objęły nośniki cyfrowe – zarówno outdoorowe, jak i indoorowe, dotychczas ujęte w cenniku CPM DOOH.

więcej »

Grupa Fedrigoni coraz mocniejsza. Przejęcie Poli-Tape

Grupa Fedrigoni zawarła umowę nabycia większościowego pakietu udziałów w Grupie Poli-Tape, produkującej materiały do zastosowań graficznych, w tym tekstyliów, oznakowań, druku cyfrowego i specjalnych.

więcej »

Nowe siły. Zmiany w zarządzie AMS

Z dniem 1 lipca do zarządu AMS dołączy Grażyna Gołębiowska, wieloletnia menadżerka firmy. Będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.

więcej »

Stratacache przejmuje MasterPoint. Wzmocnienie pozycji w Europie

Stratacache ogłosiło przejęcie MasterPoint, firmy zajmującej się integracją, obsługą i usługami terenowymi w zakresie systemów digital signage z siedzibą w Kolonii, w Niemczech. Przejęcie to dodatkowo rozszerza możliwości marki w zakresie instalacji rozwiązań cyfrowych, integracji i świadczenia usług terenowych w Europie.

więcej »

AMS współpracuje z Broadsign. Dostęp do platformy SSP

Grupa AMS podpisała umowę z Broadsign, jednym z największych graczy na rynku programatycznej reklamy cyfrowej. Dzięki tej współpracy cyfrowe inventory spółki będą dostępne za pośrednictwem platformy SSP (supply-side platform) od Broadsign.

więcej »

Współpraca AMS z Gemius. Potencjał reklamy zewnętrznej

AMS podpisał umowę z firmą badawczą Gemius. W oparciu o dane z badania cross – mediowego Mediapanel spółka zmierzy potencjał zasięgowy reklam na swoich nośnikach zewnętrznych. To kolejny etap rozwoju badań widowni reklamy Out-of-Home w Polsce realizowany przez AMS.

więcej »

Wyrok sądu. Poznańska uchwała krajobrazowa

25 stycznia Wojewódzki Sąd Administracyjny wydał wyrok w sprawie sporu Miasto Poznań - Jeronimo Martins. Właściciel sieci Biedronka zaskarżył w całości poznańską uchwałę krajobrazową, wnosząc o jej uchylenie.

więcej »

Sharp NEC Display Solutions Europe. Nowy prezes Christof Böhm

Sharp NEC Display Solutions Europe powołał Christofa Böhma na stanowisko prezesa i dyrektora zarządzającego. Od lutego zastąpi on Bernda Eberhardta, który zdecydował się ustąpić ze stanowiska prezesa.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama