Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Biznes i Ludzie

viscom 2017 - spotkanie branży reklamowej

Targi viscom, które odbyły się w październiku w Düsseldorfie, po raz kolejny zapewniły odwiedzającym możliwość zapoznania się z różnymi nowościami i interesującymi rozwiązaniami branżowymi. Ich następna edycja odbędzie się jednak nie – jak zwykle – jesienią, ale dopiero w styczniu 2019 roku.

więcej »

W blasku reflektorów - Magia eventu

styczeń 2017

Na co dzień jesteśmy otoczeni tysiącami obrazów. Mają one różne zadania i dlatego w różnym stopniu docierają do nas ich treści. Istnieje jednak pewien bardzo specyficzny rodzaj odbioru contentu, nastawiony na maksymalizowanie dotarcia do naszych umysłów – wydarzenie specjalne, czyli event...

więcej »

Fespa wróciła do Amsterdamu

W marcu zakończyła się kolejna, już dziesiąta, jubileuszowa edycja targów FESPA. Rocznicowy event okazał się szczególnym wydarzeniem branżowym, który zgromadził rekordową liczbę wystawców i oglądających.

więcej »

Leasing w poligrafii

Branża leasingowa odnotowała w zeszłym roku rekordowe wyniki.  Wartość sfinalizowanych transakcji w porównaniu z rokiem poprzednim wzrosła o 21%. A w najbliższym czasie jednym z najszybciej rosnących segmentów rynku będą maszyny, także te używane w poligrafii. Dlaczego warto zdecydować się na leasing, wybierając maszynę drukującą i na czym on właściwie polega?

więcej »

Integracyjny areopag

kwiecień 2015

Targi ISE 2015 (Integrated System Europe) po raz kolejny potwierdziły, że są największą imprezą wystawienniczą dla branży B2B w zakresie AV i Digital Signage. Świadczą o tym nie tyle kolejne pobite rekordy frekwencji, ale przede prezentowane rozwiązania, z których znakomita większość miała charakter premierowy.

więcej »

Rekordowa jedenastka

luty 2015

Jedna z największych imprez tego typu w Europie, czyli targi branży reklamowej i poligraficznej RemaDays, już za nami. Wydarzenie miało miejsce 4.-6. lutego w Warszawie już po raz jedenasty. W miejscu, w którym zgromadzili się przedstawiciele największych koncernów poligraficznych, agencji marketingowych, dystrybutorów maszyn drukarskich, producentów ekranów dotykowych, a także dopiero raczkujące firmy, zajmujące się np. gadżetami reklamowymi, każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

więcej »

Materiały w zasięgu ręki

Dobra reklama, przynosząca pożądany efekt – to przede wszystkim kreacja, zwracająca uwagę, cechująca się innowacyjnością w swojej formie i treści.
ThyssenKrupp Energostal dostrzega ogromny potencjał tej grupy produktów. Od wielu lat w ofercie dystrybutora obok wyrobów stalowych i metali kolorowych znajduje się szeroki wachlarz tworzyw sztucznych.

więcej »

Obraz po japońsku

grudzień 2014

26 września odbyła się w Krakowie pierwsza edycja forum pod hasłem „Nowe Japońskie Technologie. Sztuka Cyfrowego Obrazu”. Spotkanie zostało zorganizowane w ramach Roku Wymiany pomiędzy Grupą Wyszehradzką a Japonią.

więcej »

Oko na reklamę

maj 2014

W połowie maja w Poznaniu odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii  Reklamowej – Reklama360. Wydarzenie, organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie, Mediarun i Omni3D, przyciągnęło wystawców z branży reklamy i poligrafii oraz gości zainteresowanych najnowszymi rozwiązaniami w tym sektorze. Czasopisma PRINT & PUBLISHING oraz VISUAL COMMUNICATION znalazły się w gronie patronów medialnych tego branżowego spotkania. Kolejna edycja targów Reklama 360 ma się odbyć w dniach 21-24 kwietnia 2015 roku. 

więcej »

Polska w centrum uwagi

kwiecień 2014

11 kwietnia w Warszawie odbyło się pierwsze w Polsce spotkanie Roland Experience Day, podczas którego można było przekonać się, jak Roland – japońska firma o międzynarodowym zasięgu – chce budować swoją przewagę konkurencyjną na polskim rynku. Wydarzenie cieszyło się sporą frekwencją, a otwartość uczestników i ich gotowość do bliższego poznania marki Roland przeszły najśmielsze oczekiwania organizatorów. 

więcej »

Komentarz miesiąca

Postęp i nieustanne przyspieszenie technologiczne

Czy jeszcze nadążamy za technologicznymi nowościami, chociażby z dziedziny druku wielkoformatowego czy digital signage? Prawie w każdym numerze VISUAL COMMUNICATION relacjonujemy dla Was, Drodzy Czytelnicy,  kolejną rewolucję w tych sferach. Inaczej nie będzie i tym razem. Mam nadzieję, że nadążacie za postępem i za naszymi relacjami, nie dostając przy tym zadyszki!

Reklama