Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kampania w harmonii z przyrodą

Wraz z trwającym latem, firma Palmolive rozpoczęła swoją muralową kampanię. Piękne obrazy, pełne ciepłych kolorów i umiejscowione w otaczającej budynki zieleni, można oglądać w czterech dużych miastach: w Poznaniu, Warszawie, Łodzi oraz Gdańsku. Autorem i wykonawcą kampanii jest firma Braughman Group Media. Została ona wykonana przez 20 młodych polskich artystów. „Murale oddają główną emocję marki Palmolive – „peacefulness”. Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że Braughman Group Media mógł zrealizować projekt, w którym wielkoformatowe nośniki reklamowe w formie murali harmonijnie zgrywają się z przestrzenią wokół nich” – powiedział Konrad Kostrzewa, development director w Braughman Group Media. Oprócz zareklamowania swoich produktów, akcja ta ma zachęcić do kontaktu z naturą. Dlatego też na malowidłach zostały przedstawione matka z córką, integrujące się z przyrodą.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama