Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Kampania w harmonii z przyrodą

Wraz z trwającym latem, firma Palmolive rozpoczęła swoją muralową kampanię. Piękne obrazy, pełne ciepłych kolorów i umiejscowione w otaczającej budynki zieleni, można oglądać w czterech dużych miastach: w Poznaniu, Warszawie, Łodzi oraz Gdańsku. Autorem i wykonawcą kampanii jest firma Braughman Group Media. Została ona wykonana przez 20 młodych polskich artystów. „Murale oddają główną emocję marki Palmolive – „peacefulness”. Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że Braughman Group Media mógł zrealizować projekt, w którym wielkoformatowe nośniki reklamowe w formie murali harmonijnie zgrywają się z przestrzenią wokół nich” – powiedział Konrad Kostrzewa, development director w Braughman Group Media. Oprócz zareklamowania swoich produktów, akcja ta ma zachęcić do kontaktu z naturą. Dlatego też na malowidłach zostały przedstawione matka z córką, integrujące się z przyrodą.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama