Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Kampania w harmonii z przyrodą

Wraz z trwającym latem, firma Palmolive rozpoczęła swoją muralową kampanię. Piękne obrazy, pełne ciepłych kolorów i umiejscowione w otaczającej budynki zieleni, można oglądać w czterech dużych miastach: w Poznaniu, Warszawie, Łodzi oraz Gdańsku. Autorem i wykonawcą kampanii jest firma Braughman Group Media. Została ona wykonana przez 20 młodych polskich artystów. „Murale oddają główną emocję marki Palmolive – „peacefulness”. Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że Braughman Group Media mógł zrealizować projekt, w którym wielkoformatowe nośniki reklamowe w formie murali harmonijnie zgrywają się z przestrzenią wokół nich” – powiedział Konrad Kostrzewa, development director w Braughman Group Media. Oprócz zareklamowania swoich produktów, akcja ta ma zachęcić do kontaktu z naturą. Dlatego też na malowidłach zostały przedstawione matka z córką, integrujące się z przyrodą.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama