Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Samsung i Golden State Warriors

Samsung Electronics America wsparł zespół NBA Golden State Warriors w zakresie rewitalizacji obiektów sportowych. Najnowsza arena klubu koszykarskiego, Chase Center, jest światowej klasy obiektem, oferującym niesamowite wrażenia dla fanów, na którym zainstalowano ponad 64 wyświetlacze wideo Led, w tym największy wyświetlacz wideo z zawieszeniem centralnym w NBA. Samsung dąży do zmiany sposobu, w jaki fani doświadczają wydarzeń na żywo poprzez technologię. Projekt tej wielkości i zakresu nie powstaje, co jasne, z dnia na dzień. Wiele lat zajęło planowanie tego, by struktura zawieszenia centralnego i wyświetlacze wideo Led spełniały wszystkie wymagania dotyczące ciężaru i konstrukcji. Technologie Samsung Led, od oszałamiających zewnętrznych wyświetlaczy wideo Led, po masywne zawieszenie centralne, prezentują realistyczny obraz. Nowy główny panel wideo z zawieszeniem centralnym ma ponad 900 m2, co czyni go największym systemem wyświetlaczy wideo Led zainstalowanym na arenie sportowej. Zbudowany jest on z 15 wyświetlaczy, gromadząc łącznie ponad 26,3 miliona pojedynczych diod Led. Zapewnia on fanom wszystko, czego potrzebują, aby śledzić grę, w tym rozszerzone statystyki, możliwość wyświetlania statystyk dla każdego gracza w zespole jednocześnie, zdjęcia w czasie rzeczywistym i wiele więcej. Samsung i Warriors wyszli także poza arenę, aby zainstalować pierwszy w historii wyświetlacz Led w San Francisco. Przymocowany został do zewnętrznej ściany zachodniego wejścia do Chase Center. Najwyższa jakość obrazu 10-calowego wyświetlacza Led firmy Samsung nie ma sobie równych. Wyświetlacze są zbudowane tak, aby wytrzymać jakiekolwiek warunki atmosferyczne.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama