Promocja budżetu obywatelskiego. #CreativeOOH Warexpo w Warszawie

© Warexpo

Nowa kampania #CreativeOOH Warexpo dla Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu Warszawy to połączenie niestandardowej formy kampanii OOH z kampanią zasięgową zrealizowaną na nośnikach zewnętrznych. W ten sposób Stołeczny Ratusz zachęca mieszkańców Warszawy do głosowania w 10. edycji budżetu obywatelskiego.


Kampania zrealizowana przez Warexpo łączy niestandardowe wykorzystanie podświetlanych słupów w postaci instalacji przestrzennej z zasięgową ekspozycją plakatów na tradycyjnych nośnikach ulicznych. Dopełnieniem działań komunikacyjnych w przestrzeni miasta jest innowacyjne wykorzystanie sieci DOOH Warexpo, za pomocą której mieszkańcy dowiadują się, ile dni pozostało do końca głosowania. W części kampanii #CreativeOOH zastosowano formy przestrzenne i przekaz wizualny tożsamy z kreacją promującą budżet obywatelski Warszawy. W każdej z trzech lokalizacji można zobaczyć, że każdy ma wpływ na to, co może się wydarzyć w miejskiej przestrzeni. Zastosowane zostały różne ruchome elementy, które symbolicznie umieszczane są w tkance miejskiej. Nowoczesne podświetlane słupy reklamowe Warexpo z przestrzenną kampanią zlokalizowane są pod Pałacem Kultury i Nauki, przy wejściu do Muzeum Techniki oraz przy wyjściu ze stacji metra Centrum, naprzeciwko Rotundy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama