Surreal krytykuje konkurencję. Anty-cukrowe billboardy

Marka płatków śniadaniowych Surreal rozpoczęła nową kampanię OOH, w której promuje swoje płatki śniadaniowe bez dodatku cukru. Jednocześnie marka krytykuje swoich konkurentów za wysoką zawartość cukru w ich produktach używając gier słownych w krótkich, zabawnych hasłach. Jak podała marka w oficjalnym oświadczeniu, kampania nawiązuje także do przegranego sporu sądowego marki Kellogs, która nie spełniła wytycznych dotyczących zawartości cukru w jej produktach. Billboardy będą widoczne w Londynie, Leeds, Manchesterze, Birmingham i Glasgow w dniach od 18 lipca do 15 sierpnia. W miastach tych umieszczono ponad 180 billboardów marki.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty