Kalendarium

07-09.01.2025 · PSI, Dusseldorf

28.01-31.01.2025 · RemaDays, Nadarzyn

04-07.02.2025 · ISE, Barcelona

06-09.05.2025 · Fespa, Berlin

Tunelowa reklama

 

Reklama potrafi być niezwykle spektakularna, jednak aby skutecznie zwrócić uwagę odbiorców potrzebne są coraz ciekawsze pomysły. Szczególnie w kwestii reklamy outdoorowej. Okazuje się jednak, że są tacy, którzy wiedzą, w jaki sposób rzucić się w oczy. Popularna szkocka marka Hendricks Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji Kings Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach. Trzeba przyznać, że wejście do tak udekorowanego tunelu robi wielkie wrażenie na odbiorcach i zdaje się przenosić ich do zupełnie innego świata. To nie pierwsza taka niekonwencjonalna promocja marki Hendricks Gin w londyńskim metrze, ale niewątpliwie najbardziej okazała. Firma bowiem wykorzystała ponad siedemdziesięciometrową podłogę oraz ściany tunelu na stacji Kings Cross i umieściła tam niezwykłe plakaty w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach. Nawet jeśli przechodzący byli wpatrzeni w swoje komórki i ignorowali wywieszone wokół reklamy, z pewnością poczuli zapach ogórka i róż, który jest charakterystyczny dla marki. Co ciekawe, wydzielały go billboardy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty