Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Tunelowa reklama

 

Reklama potrafi być niezwykle spektakularna, jednak aby skutecznie zwrócić uwagę odbiorców potrzebne są coraz ciekawsze pomysły. Szczególnie w kwestii reklamy outdoorowej. Okazuje się jednak, że są tacy, którzy wiedzą, w jaki sposób rzucić się w oczy. Popularna szkocka marka Hendricks Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji Kings Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach. Trzeba przyznać, że wejście do tak udekorowanego tunelu robi wielkie wrażenie na odbiorcach i zdaje się przenosić ich do zupełnie innego świata. To nie pierwsza taka niekonwencjonalna promocja marki Hendricks Gin w londyńskim metrze, ale niewątpliwie najbardziej okazała. Firma bowiem wykorzystała ponad siedemdziesięciometrową podłogę oraz ściany tunelu na stacji Kings Cross i umieściła tam niezwykłe plakaty w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach. Nawet jeśli przechodzący byli wpatrzeni w swoje komórki i ignorowali wywieszone wokół reklamy, z pewnością poczuli zapach ogórka i róż, który jest charakterystyczny dla marki. Co ciekawe, wydzielały go billboardy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama