Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

RePlay z Lay’s

© PepsiCo

Lay’s otworzy boiska piłkarskie, do których budowy wykorzystane zostaną puste opakowania po chipsach. Inicjatywa zostanie zrealizowana w ramach ekologicznego programu RePlay marki wraz z Fundacją UEFA, organizacją piłkarską Streetfootballworld oraz producentem sztucznej murawy GreenFields. W ramach akcji zebrane opakowania będą czyszczone i przekształcanie w specjalny granulat. Powstały z nich materiał stworzy warstwę spodnią znajdującą się pod murawą. Budowa każdego boiska będzie kosztowała do 250 tysięcy dolarów. Ich trwałość szacuje się na 20 lat. Pierwsze boisko powstanie jeszcze w tym roku w Tembisa w Południowej Afryce. Kolejne pojawią się w Brazylii, Rosji, Turcji i Wielkiej Brytanii. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama