Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Zwierzęta przeciw śmieciom

 

Coraz więcej organizacji zwraca się ku kampaniom przeciwko zanieczyszczaniu środowiska. Województwo małopolskie zainaugurowało kampanię zatytułowaną „Nie zaśmiecaj naszego domu”. Jej celem jest ochrona obszarów zielonych przed niszczeniem i zaśmiecaniem. Trwała ona niemal cały sierpień i chciała budować świadomość proekologiczną wśród mieszkańców i turystów, zapobiegać zaśmiecaniu obszarów zielonych takich jak parki, lasy czy szlaki turystyczne, które są chętnie odwiedzane podczas wakacji. Co ciekawe, ambasadorami akcji są dzikie zwierzęta zamieszkujące Małopolskę. Na co dzień są one ukryte i niemal niewidoczne, jednak na czas kampanii zaprezentowały swoje wizerunki. Swoim własnym głosem przypominały, że rejony, które dla nas są miejscem spędzania wakacji to tak naprawdę ich dom. Jesteśmy tam ciągle obserwowani przez przyrodę, a nie anonimowi, jak chcielibyśmy wierzyć. W ramach kampanii na terenie całej Małopolski pojawiło się trzysta plakatów. Zostały one rozmieszczone na terenie piętnastu nadleśnictw, sześciu parków narodowych i jedenastu parków krajobrazowych. W ramach uzupełniania Radiu Kraków emitowany był adekwatny spot. Przygotowano także animację, która była wyświetlana w pociągach Kolei Małopolskich oraz na nośnikach partnerów kampanii. Co ciekawe, na żywo można było spotkać także ambasadora kampanii niedźwiedzia brunatnego. To także inauguracja długofalowych działań promocyjno-edukacyjnych realizowanych w ramach projektu „EkoMałopolska”. Promują one odpowiedzialność za najbliższe otoczenie i dbanie o nasze wspólne dobro – dziedzictwo naturalne.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama