Oczyszczone miasto

W Gdańsku zniknęły niemal wszystkie billboardy wielkoformatowe, a to wszystko za sprawą Uchwały Krajobrazowej wprowadzonej dwa lata temu, która dopiero od kwietnia zaczęła przynosić znaczące efekty - podaje serwis Noizz.pl. Właśnie w tym okresie skończył się tzw. „okres ochronny” dla właścicieli lokali i billboardów. Teraz każda reklama umieszczana w outdoorze, w zależności od dzielnicy, muszą spełnić określone normy zgodne z uchwałą krajobrazową. „Nagle okazało się, że niektóre budynki od lat schowane pod reklamami mają niezłą architekturę” - komentują Pogromcy Reklamozy. To właśnie oni walczą z nielegalnymi reklamami zaśmiecającymi przestrzeń publiczną. Szczegółową metamorfozę Gdańska można śledzić na facebooku Pogromców Reklamozy tutaj.

Zdjęcie: Facebook - Pogromcy Reklamozy

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty