Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Oczyszczone miasto

W Gdańsku zniknęły niemal wszystkie billboardy wielkoformatowe, a to wszystko za sprawą Uchwały Krajobrazowej wprowadzonej dwa lata temu, która dopiero od kwietnia zaczęła przynosić znaczące efekty - podaje serwis Noizz.pl. Właśnie w tym okresie skończył się tzw. „okres ochronny” dla właścicieli lokali i billboardów. Teraz każda reklama umieszczana w outdoorze, w zależności od dzielnicy, muszą spełnić określone normy zgodne z uchwałą krajobrazową. „Nagle okazało się, że niektóre budynki od lat schowane pod reklamami mają niezłą architekturę” - komentują Pogromcy Reklamozy. To właśnie oni walczą z nielegalnymi reklamami zaśmiecającymi przestrzeń publiczną. Szczegółową metamorfozę Gdańska można śledzić na facebooku Pogromców Reklamozy tutaj.

Zdjęcie: Facebook - Pogromcy Reklamozy

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama