Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Pojedynek rywali

Data publikacji: grudzień 2016

W krajach anglosaskich Halloween – oprócz uciechy dla najmłodszych – stanowi także inspirację do pomysłowych żartobliwych tematycznych kampanii reklamowych. W takim właśnie nastroju firma Pepsi zaczepiła odwiecznego rywala, przedstawiając puszkę swojego napoju owiniętą czerwoną peleryną z logo Coca-Coli z komentarzem: We wish you a scary Halloween. Coca-Cola nie pozostała dłużna, zmieniając podpis w zdjęciu na: Everybody wants to be a hero. Na tle ogranej stylistyki halloweenowych reklam zaczepka i riposta tworzą zgrany i świeży duet.

Komentarz miesiąca

Przedwiosennie!

Piszę ten wstępniak na kilka dni przed Manifami, które odbędą się w wielu miastach Polski w okolicach 8. marca czyli Dnia Kobiet. Na portalach społecznościowych robi się coraz goręcej – pojawiają się zaproszenia do kreowania transparentów wedle własnych pomysłów oraz wymyślania haseł adekwatnie opisujących sytuację kobiet w obecnych czasach.

Reklama