Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Materiały w zasięgu ręki

Dobra reklama, przynosząca pożądany efekt – to przede wszystkim kreacja, zwracająca uwagę, cechująca się innowacyjnością w swojej formie i treści. W związku z tym ważnym elementem jest współgrający z informacją jej fizyczny nośnik, którego jakość podkreśla przekaz. Stawiane przed branżą reklamy wymagania powodują konieczność poszukiwania nowych rozwiązań, także na polu stosowanych materiałów. Tu, z racji swoich licznych walorów, tworzywa sztuczne cieszą się rosnącym zaufaniem w komunikacji wizualnej.

 

W Błoniu koło Warszawy znajduje się centrala tworzyw sztucznych, z magazynami o powierzchni ponad 7500 m2.

ThyssenKrupp Energostal dostrzega ogromny potencjał tej grupy produktów. Od wielu lat w ofercie dystrybutora obok wyrobów stalowych i metali kolorowych znajduje się szeroki wachlarz tworzyw sztucznych.

 

Doświadczenie w dystrybucji

Energostal został założony w 1994 roku przez polskich przedsiębiorców. Prężne funkcjonowanie firmy zainteresowało zagranicznego inwestora i od 2001 roku należy ona do międzynarodowego koncernu technologii i materiałów ThyssenKrupp. Od tego czasu zaobserwować można dynamiczny rozwój, zarówno sieci logistycznej, jak i oferty produktowej, a także wprowadzenie wielu usług związanych z przetwórstwem materiałów. W czasie 20 lat istnienia na rynku firma osiągnęła status wiodącego dystrybutora wyrobów stalowych i tworzyw sztucznych w Polsce. Koncern posiada bogatą, ponad 50-letnią tradycję w sprzedaży tworzyw, realizowanej obecnie przez ThyssenKrupp Plastics w niemal wszystkich krajach Europy. Energostal korzysta z tego doświadczenia, dostarczając swym klientom tworzywa sztuczne dla reklamy, budownictwa i przemysłu.

 

Bogactwo produktów dla reklamy

W ofercie dystrybutora znajdują się zarówno najbardziej popularne tworzywa, jak i materiały unikatowe. Tak szeroki wybór jest związany z realizacją idei one-stop-shopping – wszystko dostępne w jednym miejscu. Wśród produktów składowych znajdują się płyty pleksi w pełnej gamie kolorów oraz w rozmaitych formach: płyt ekstrudowanych, wylewanych, a także bloków i płyt o ciekawych właściwościach świetlnych. Kolejne grupy produktów to PCW twarde i spienione, płyty kompozytowe Dibond®, Dilite® i Hilite®, polipropylen lity i komorowy. Szeroką gamę materiałów dla reklamy uzupełniają płyty SAN, PET, PETG, płyty Solid Surface – Staron®, płyty kartonowo-piankowe, folie samoprzylepne oraz folie z twardego PCW. To wszystko, w połączeniu ze wspomnianymi już wyrobami metalowymi, umożliwia kompleksowe zaopatrzenie wielu realizacji z dziedziny komunikacji wizualnej.

 

Logistyka i magazynowanie

W 2012 roku w ThyssenKrupp Energostal została przekształcona struktura handlowo-logistyczna. Dziś pozwala to optymalnie dystrybuować tworzywa sztuczne na obszarze całego kraju. W efekcie zmian funkcjonują cztery przeznaczone dla tworzyw centra magazynowo-serwisowe: w Poznaniu, Sosnowcu, Toruniu oraz Błoniu koło Warszawy. W tej ostatniej lokalizacji znajduje się centrala tworzyw sztucznych, z magazynami o powierzchni ponad 7500 m2. Pozwala to na składowanie dużej liczby materiałów w bardzo dobrych warunkach. Dzięki takiemu zapleczu logistycznemu w niemal wszystkich przypadkach możliwe są dostawy tworzyw do nabywców w ciągu jednej doby. Dodatkowo w każdym magazynie znajduje się centrum serwisowe umożliwiające dostosowanie wymiarów kupowanego materiału do indywidualnych potrzeb odbiorcy.

 

Dwa filary sukcesu

Zdaniem Dyrektora Produktu Tworzyw Sztucznych, Jerzego Dudy, są dwa czynniki stanowiące podwalinę działań ThyssenKrupp Energostal na rynku dystrybucji tworzyw. Po pierwsze, to zaprezentowane zaplecze materialne: rozbudowana sieć logistyczna, produkty oraz warunki ich składowania i dystrybucji. Drugi czynnik, decydujący o sukcesie, to wykwalifikowana kadra pracowników, dzięki której posiadane zasoby materialne są optymalnie wykorzystane. Ten drugi, „ludzki” filar działalności spółki zostanie przedstawiony w kolejnym numerze czasopisma. Więcej informacji na www.thyssenkrupp-energostal.pl.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama