Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

VMLY&R wyróżniona

© Campaign USA

Agencja VMLY&R została wyróżniona tytułem „Advertising Network of the Year 2020” od “Campaign USA”. Nagrody są wyrazem uznania dla kreatywnych, strategicznych i biznesowych dokonań m.in. w agencjach kreatywnych, mediowych, digitalowych oraz public relations. Co roku uhonorowane zostają także osoby zarządzające tymi podmiotami. Przy ocenie firm z branży komunikacji marketingowej brano pod uwagę m.in. wyniki finansowe, realizowane w ostatnim roku projekty, poziom relacji z kluczowymi klientami czy kulturę organizacyjną. Jak podaje redakcja „Campaign USA”, wiodąca rola VMLY&R w branży komunikacji marketingowej wynika także z wysokiej jakości usług customer experience świadczonych przez agencję.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama