Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Solidni w Biznesie

Podejmując współpracę z nowym kontrahentem, niekiedy trudno jest ocenić, czy nasza praca zostanie doceniona i odpowiednio wynagrodzona. Szczególnie w branży produktów promocyjnych zdarzają się sytuacje, kiedy po wykonaniu usługi kontakt ze zleceniodawcą zostaje urwany bez wykonania zobowiązań natury finansowej. Do walki z niesprawiedliwością w świecie reklamy został powołany program Industry Does Not Recommend, którego zadaniem jest promowanie firm wiarygodnych finansowo na rynku europejskim. Program działa na polskim rynku już 10 lat, i do tej pory odzyskano dzięki niemu ponad 4,5 miliona złotych. Pozwala na udostępnianie partnerom programu danych o firmach nierzetelnych i rozwiązywać spory finansowe pomiędzy firmami z branży reklamowej. Dzięki aktualnemu wykazowi firm Industry Does Not Recommend na stronie internetowej, możliwe jest stworzenie sieci firm godnych zaufania i zweryfikowanie ich wiarygodności. Nierzetelnych kontrahentów można łatwo zgłosić poprzez stronę internetową lub e-mail. Po otrzymaniu powiadomienia o zgłoszeniu, kontrahenci mają 3 dni by móc się do niego odnieść i rozwiązać sprawy polubownie.

Organizatorem tego przedsięwzięcia jest program Solidni w Biznesie, który wyróżnia uczciwe i odpowiedzialne firmy rynku reklamowego odpowiednim certyfikatem, który umacnia wizerunek firmy i pozwala nawiązać trwałe relacje biznesowe.

 

 

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama