Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Sign & Systemy Świetlne

Płyty papierowe Dispa. Ekologiczne i niezawodne rozwiązanie

Firma 3A Composites wprowadziła na rynek nowe rozwiązanie. Jest to ekologiczna, kompozytowa płyta papierowa Dispa do sitodruku i druku cyfrowego. Płyty Dispa stanowią idealne rozwiązanie dla zastosowania we wszystkich miejscach, w których waga materiału gra ważna rolę, na przykład w kampaniach promocyjnych, wiszących szyldach sufitowych czy materiałach prezentacyjnych w miejscach sprzedaży.

 

więcej »

Odświeżone logo Euronetu. Nowoczesność i zaawansowanie

Firma Euronet odświeżyła strategię marki i wprowadziła nową identyfikację wizualną. Zmiany, które objęły logo i koncepcję wizualną, jeszcze precyzyjniej zdefiniowały misję i architekturę marki, podkreślając jej gotowość na nowoczesny wymiar biznesu.

 

więcej »

Współpraca AMS i Miasta Chorzów. Wyjątkowy Eko przystanek

Mieszkańcy Chorzowa i odwiedzający to miasto turyści mogą korzystać z ciągu Eko wiat na zmodernizowanej ulicy 3 Maja. Dzięki temu Chorzów zyskał wyremontowaną i przyjazną mieszkańcom ulicę, na której po raz pierwszy pojawiły się oazy zieleni. Wyjątkowym elementem tego projektu jest Zielony Przystanek przy Tężni, który powstał w ramach wspólnego projektu realizowanego przez Miasto Chorzów i AMS.

więcej »

Mapping edukacyjny w Experymencie. Nowoczesny wymiar nauki

Centrum Nauki Experyment (Experyment) w Gdyni to przestrzeń edukacyjno-poznawcza, w której każdy znajdzie coś dla siebie - każdy niezależnie od wieku i zainteresowań znajdzie doświadczenia dla siebie. Znane i lubiane stanowisko Lądolód zostało wzbogacone o wyjątkowy pokaz audiowizualny stworzony w technologii VideoMapping 3D.

 

więcej »

Gigantyczna Pepsi w 3D. Anamorficzna animacja na warszawskim ekranie

Trójwymiarowe reklamy elektryzują odbiorców na całym świecie. Zachwycając nie tylko przechodniów, ale także odbiorców w Internecie, naturalnie zwiększają zasięg kampanii.

więcej »

Apetyt na mleko. Dwa billboardy w jednym

Bez względu na to, czy reklamowany produkt jest dobrem luksusowym, czy produktem pierwszej potrzeby sukces jego reklamy zależy od tych samych czynników. Trzeba zwrócić uwagę konsumentów, zaskoczyć ich, wzbudzić zainteresowanie, rozbawić... Po prostu zapaść w pamięć. Ta chwila przyjemności, która zapisała się w pamięci konsumenta ma się odtworzyć w chwili, kiedy staje on przed sklepową półką i dokonuje wyboru produktu.

 

więcej »

Interaktywne środowisko pracy Wyświetlacze od Avocor

Avocor został dostawcą szerokiej gamy wyświetlaczy w przebudowanej, globalnej siedzibie Zurich Insurance Group (Zurych). Kampus Quai Zurich w pobliżu Jeziora Zuryskiego jest siedzibą firmy od ponad 120 lat i został niedawno przebudowany tak aby zespolić infrastrukturę, a także stworzyć przyjazną, technologicznie zaawansowaną przestrzeń dla pracowników centrali.

więcej »

Wyniki raportu. Długoterminowa skuteczność outdooru

Wyniki raportu przygotowanego przez MediaCom we współpracy z AMS potwierdzają skuteczność outdooru w długookresowej komunikacji. Dobrze zaplanowane działania skutecznie budują wizerunek marki oraz sprzedaż.

więcej »

23. konkurs Galerii Plakatu AMS. „Najważniejszy projekt to TY”

Tegoroczna edycja konkursu Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Najważniejszy projekt to TY” zachęca uczestników do spojrzenia w głąb siebie i reflekcji nad swoim JA. Zaprojektowany plakat ma pokazywać, że życie będzie bogatsze i pełniejsze jeśli rozpocznie się od rozwijania samego siebie.

więcej »

Filmowy Las. Lumina Park powraca

Od 28 października do stolicy Wielkopolski powrócił Lumina Park. Poznaniacy i turyści mogą udać się na spacer do Filmowego Lasu w Ogrodzie Dendrologicznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama