Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Sign & Systemy Świetlne

Wow Billboard!

Wow Media, operator digital signage, uruchomił instalację reklamową na wyświetlaczach cyfrowych o powierzchni 111 m² na autostradzie 405 w Południowej Kalifornii. Za pomocą podświetlenia ramek, reklamy wydają się znacznie większe niż zwykle.

więcej »

Baldachim na Sylwestra

Amerykańska firma Watchfire Signs zakończyła pracę nad ogromną instalacją ponad jedną z najsłynniejszych ulic w Las Vegas. Watchfire zdobył w zeszłym roku kontrakt o wartości 30 milionów dolarów.

więcej »

Gigant na wieżowcu

Na ciekawe zastosowanie technologii animacji świetlnych wpadli autorzy instalacji w Chinach. Z wykorzystaniem dronów udało się stworzyć wizualizację gigantycznej postaci stojącej na jednym z wieżowców.

więcej »

Najważniejsza scena reklamowa świata

Nowojorskie Times Square z pewnością można nazwać najważniejszą sceną reklamową świata. Przynajmniej w kontekście OOH i DOOH. Właśnie tam firma Samsung zainstalowała ogromne wyświetlacze Led. Znalazły się one na budynku One Times Square i zajmują powierzchnię tysiąca osiemdziesięciu jeden metrów kwadratowych.

więcej »

Remodeling obiektów jak drukowany

Odświeżenie wyglądu sklepu, marketu, czy innych miejsc, które posiadają rozbudowaną sieć placówek to inwestycja, która gwarantuje zwrot. Ludzie coraz częściej zwracają uwagę na otoczenie, w którym przebywają. Klienci chętniej wydadzą pieniądze w miejscu, które im się podoba, w miejscu nowoczesnym i kunsztownie zaaranżowanym. O tym, że warto co kilka lat odnawiać funkcjonujące sklepy nie trzeba nikogo przekonywać.  

więcej »

Instalacja Advertis - Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

maj 2017

Niedawno w Gdańsku swe podwoje dla wszystkich zwiedzających otworzyło Muzeum II Wojny Światowej, w którym system oznakowania zaprojektowała firma Advertis, specjalizująca się w kompleksowej realizacji elementów komunikacji wizualnej.

więcej »

Billboard-X - Najwyższa klasa reklamy

listopad 2016

Billboard-X to nie tylko jeden z największych w Polsce producentów reklamy zewnętrznej, ale przede wszystkim krakowska grupa pasjonatów, od dłuższego czasu specjalizująca się w najwyższej klasy billboardach, tablicach reklamowych oraz nośnikach reklamy wielkoformatowej...

więcej »

Komunikacja wizualna apetytu - Jemy oczami

listopad 2016

Fakt, że jemy oczami, spostrzegł już żyjący w I w p.n.e. rzymski mistrz kuchni Apicjusz w swojej rozprawie O sztuce kulinarnej. Ksiąg dziesięć. Współcześnie publikowane wyniki badań z dziedziny zarządzania, psychologii, neuropsychologii oraz dziedzin pokrewnych są zgodne z przypuszczeniami antycznego kucharza...

więcej »

Poltent - Branding wysokiej jakości

lipiec 2016

Co łączy autobus, rogi wikinga i rajdy motoryzacyjne z firmą Poltent? Branding wysokiej jakości! Firmy MAN, Mobile Vikings i InterCars to jedne z wielu marek, które zaufały firmie Poltent i powierzyły jej budowanie swojego wizerunku...

więcej »

Przełomowe koncerty brytyjskiego trio Muse

Muse rozpoczął swoją karierę w połowie lat dziewięćdziesiątych, grając koncerty w niewielkich klubach, podobnie jak większość młodych, obiecujących zespołów.

więcej »

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama