Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Sign & Systemy Świetlne

Zmiana w kilku minut

Wiele osób boi się, że wielorazowe systemy wystawiennicze cechuje mniejsza dbałość o szczegóły, słabsza jakość materiałów i ogólnie gorsza estetyka. Jednak firma Modulario udowadnia, że to mit, stosując system aluminiowych ram modułowych o wysokiej wytrzymałości i odporności na uszkodzenia.

więcej »

Od listw cenowych po folie PCW

KRJ Display zajmuje się produkcją profili wytłaczanych, stosowanych w branży wyposażenia sklepów. Firma oferuje także systemy do ekspozycji cen i systemów funkcjonalnej organizacji produktów na półce sklepowej oraz kosze sklepowe, wyroby ze szkła akrylowego, folii PCW, PET oraz innych tworzyw sztucznych i metalu.

więcej »

Wow Billboard!

Wow Media, operator digital signage, uruchomił instalację reklamową na wyświetlaczach cyfrowych o powierzchni 111 m² na autostradzie 405 w Południowej Kalifornii. Za pomocą podświetlenia ramek, reklamy wydają się znacznie większe niż zwykle.

więcej »

Baldachim na Sylwestra

Amerykańska firma Watchfire Signs zakończyła pracę nad ogromną instalacją ponad jedną z najsłynniejszych ulic w Las Vegas. Watchfire zdobył w zeszłym roku kontrakt o wartości 30 milionów dolarów.

więcej »

Gigant na wieżowcu

Na ciekawe zastosowanie technologii animacji świetlnych wpadli autorzy instalacji w Chinach. Z wykorzystaniem dronów udało się stworzyć wizualizację gigantycznej postaci stojącej na jednym z wieżowców.

więcej »

Najważniejsza scena reklamowa świata

Nowojorskie Times Square z pewnością można nazwać najważniejszą sceną reklamową świata. Przynajmniej w kontekście OOH i DOOH. Właśnie tam firma Samsung zainstalowała ogromne wyświetlacze Led. Znalazły się one na budynku One Times Square i zajmują powierzchnię tysiąca osiemdziesięciu jeden metrów kwadratowych.

więcej »

Remodeling obiektów jak drukowany

Odświeżenie wyglądu sklepu, marketu, czy innych miejsc, które posiadają rozbudowaną sieć placówek to inwestycja, która gwarantuje zwrot. Ludzie coraz częściej zwracają uwagę na otoczenie, w którym przebywają. Klienci chętniej wydadzą pieniądze w miejscu, które im się podoba, w miejscu nowoczesnym i kunsztownie zaaranżowanym. O tym, że warto co kilka lat odnawiać funkcjonujące sklepy nie trzeba nikogo przekonywać.  

więcej »

Instalacja Advertis - Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

maj 2017

Niedawno w Gdańsku swe podwoje dla wszystkich zwiedzających otworzyło Muzeum II Wojny Światowej, w którym system oznakowania zaprojektowała firma Advertis, specjalizująca się w kompleksowej realizacji elementów komunikacji wizualnej.

więcej »

Billboard-X - Najwyższa klasa reklamy

listopad 2016

Billboard-X to nie tylko jeden z największych w Polsce producentów reklamy zewnętrznej, ale przede wszystkim krakowska grupa pasjonatów, od dłuższego czasu specjalizująca się w najwyższej klasy billboardach, tablicach reklamowych oraz nośnikach reklamy wielkoformatowej...

więcej »

Komunikacja wizualna apetytu - Jemy oczami

listopad 2016

Fakt, że jemy oczami, spostrzegł już żyjący w I w p.n.e. rzymski mistrz kuchni Apicjusz w swojej rozprawie O sztuce kulinarnej. Ksiąg dziesięć. Współcześnie publikowane wyniki badań z dziedziny zarządzania, psychologii, neuropsychologii oraz dziedzin pokrewnych są zgodne z przypuszczeniami antycznego kucharza...

więcej »

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama