Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Sign & Systemy Świetlne

Wyniki raportu. Długoterminowa skuteczność outdooru

Wyniki raportu przygotowanego przez MediaCom we współpracy z AMS potwierdzają skuteczność outdooru w długookresowej komunikacji. Dobrze zaplanowane działania skutecznie budują wizerunek marki oraz sprzedaż.

więcej »

23. konkurs Galerii Plakatu AMS. „Najważniejszy projekt to TY”

Tegoroczna edycja konkursu Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Najważniejszy projekt to TY” zachęca uczestników do spojrzenia w głąb siebie i reflekcji nad swoim JA. Zaprojektowany plakat ma pokazywać, że życie będzie bogatsze i pełniejsze jeśli rozpocznie się od rozwijania samego siebie.

więcej »

Filmowy Las. Lumina Park powraca

Od 28 października do stolicy Wielkopolski powrócił Lumina Park. Poznaniacy i turyści mogą udać się na spacer do Filmowego Lasu w Ogrodzie Dendrologicznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

więcej »

Wakacyjna oferta KFC. AMS i KFC

AMS jest liderem reklamy Out-of-Home (OOH) w Polsce. Na współpracę z nim zdecydowała się sieć restauracji KFC. Sieć zdecydowała się na Digital Indoor AMS w 22 galeriach handlowych w 18 miastach oraz gotowy produkt targetowany w klasycznym OOH.

 

więcej »

Digital signage w restauracji. Zdigitalizowane menu

Sieć restauracji Freddy’s Frozen Custard & Steakburgers wprowadziła do swoich placówek w pełni zdigitalizowane tablice menu. Nowe rozwiązanie digital signage zostało stworzone we współpracy z firmą Creative Realities.

więcej »

Projekcja z myślą o przyrodzie

Firma Epson została partnerem KATO Urban Corner, inicjatywy będącej częścią Światowego Forum Miejskiego 2022. Projektory 3LCD firmy wspierają warsztaty, wykłady i projekcje filmowe w unikalnej przestrzeni edukacyjno-wystawowej.

więcej »

Ukłon w stronę przeszłości

Na Placu Konstytucji w Warszawie pojawiły się nowe neony, zainstalowane przez centrum dentystyczne Medicover Stomatologia. 5 nowych neonów łącznie liczy blisko 16 metrów długości. Jak podkreślają ich twórcy - design neonów to ukłon w stronę przeszłości, a dokładnie lat 50-tych i 60-tych, kiedy to warszawski Plac Konstytucji jaśniał od wielobarwnych neonów.

więcej »

Zanurz się w projekcji

Technologia firmy Panasonic umożliwiła zaprojektowanie na nowo różnych miejsc w Casa Batlló, słynnej kamienicy w Barcelonie, powstałej według projektu modernistycznego architekta Antoniego Gaudíego.

więcej »

Sąsiedztwo zobowiązuje

W jednym z lokali Galerii Łomianki ruszyła wystawa fotograficzna „Zwierzęta Puszczy Kampinoskiej”, inaugurująca współpracę galerii z Kampinoskim Parkiem Narodowym. Wystawie towarzyszą naklejane grafiki zwierząt, które zostały rozmieszczone w przestrzeni lokalu. Akcja wspiera działania promocyjne i edukacyjne prowadzone przez Kampinowski Park Narodowy, którego Galeria Łomianki jest bliskim sąsiadem.

więcej »

Libra, Dispa i Katz

Firma Antalis dodała do swojej oferty produktów przyjaznych dla środowiska trzy nowe materiały na bazie włókien do produkcji outdoorowych displayów. Nowe, pozbawione tworzyw sztucznych produkty, Libra Weather Board, Dispa Outdoor i Katz Outdoor, zostały dodane do zrównoważonego portfolio Visual Communications w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty przyjazne dla środowiska.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama