Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Sign & Systemy Świetlne

Najważniejsza scena reklamowa świata

Nowojorskie Times Square z pewnością można nazwać najważniejszą sceną reklamową świata. Przynajmniej w kontekście OOH i DOOH. Właśnie tam firma Samsung zainstalowała ogromne wyświetlacze Led. Znalazły się one na budynku One Times Square i zajmują powierzchnię tysiąca osiemdziesięciu jeden metrów kwadratowych.

więcej »

Remodeling obiektów jak drukowany

Odświeżenie wyglądu sklepu, marketu, czy innych miejsc, które posiadają rozbudowaną sieć placówek to inwestycja, która gwarantuje zwrot. Ludzie coraz częściej zwracają uwagę na otoczenie, w którym przebywają. Klienci chętniej wydadzą pieniądze w miejscu, które im się podoba, w miejscu nowoczesnym i kunsztownie zaaranżowanym. O tym, że warto co kilka lat odnawiać funkcjonujące sklepy nie trzeba nikogo przekonywać.  

więcej »

Instalacja Advertis - Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

maj 2017

Niedawno w Gdańsku swe podwoje dla wszystkich zwiedzających otworzyło Muzeum II Wojny Światowej, w którym system oznakowania zaprojektowała firma Advertis, specjalizująca się w kompleksowej realizacji elementów komunikacji wizualnej.

więcej »

Billboard-X - Najwyższa klasa reklamy

listopad 2016

Billboard-X to nie tylko jeden z największych w Polsce producentów reklamy zewnętrznej, ale przede wszystkim krakowska grupa pasjonatów, od dłuższego czasu specjalizująca się w najwyższej klasy billboardach, tablicach reklamowych oraz nośnikach reklamy wielkoformatowej...

więcej »

Komunikacja wizualna apetytu - Jemy oczami

listopad 2016

Fakt, że jemy oczami, spostrzegł już żyjący w I w p.n.e. rzymski mistrz kuchni Apicjusz w swojej rozprawie O sztuce kulinarnej. Ksiąg dziesięć. Współcześnie publikowane wyniki badań z dziedziny zarządzania, psychologii, neuropsychologii oraz dziedzin pokrewnych są zgodne z przypuszczeniami antycznego kucharza...

więcej »

Poltent - Branding wysokiej jakości

lipiec 2016

Co łączy autobus, rogi wikinga i rajdy motoryzacyjne z firmą Poltent? Branding wysokiej jakości! Firmy MAN, Mobile Vikings i InterCars to jedne z wielu marek, które zaufały firmie Poltent i powierzyły jej budowanie swojego wizerunku...

więcej »

Przełomowe koncerty brytyjskiego trio Muse

Muse rozpoczął swoją karierę w połowie lat dziewięćdziesiątych, grając koncerty w niewielkich klubach, podobnie jak większość młodych, obiecujących zespołów.

więcej »

Świetlna świetność

kwiecień 2015

Wydawać by się mogło, że neony to przestarzały nośnik reklamy, rodem z czasów PRL. Nic bardziej mylnego. Instalacje świetlne są coraz częściej obecne na ulicach polskich i europejskich miast. Co więcej, neony stają się bohaterami filmów, konkursów oraz wystaw. W Warszawie powstało specjalne muzeum, które w całości poświęcone jest właśnie tej tematyce. Popularność tej formy reklamy cały czas rośnie. Być może już niedługo polskie zaułki, skwery i aleje rozbłysną feerią neonowych barw.

 

więcej »

Logokracja

luty 2015

Zakończyło się głosowanie on-line na nowe logo naszego kraju. Symbol promujący Polskę wybrało ponad 90 tys. osób, przy czym wszystkich głosujących było niecałe 200 tys. Na razie jednak logo pod postacią czerwonej sprężyny nie zostanie oficjalnie wykorzystane, organizatorzy konkursu chcą bowiem przeprowadzić najpierw konsultacje branżowe.

więcej »

W blasku iluminacji

Trzysta tysięcy widzów w ciągu pięciu festiwalowych wieczorów – 6. Bella Skyway Festival pobił rekord frekwencyjny wszystkich wcześniejszych edycji. Instalacje świetlne i mappingi przygotowane specjalnie dla konkretnych przestrzeni toruńskiej starówki zaprezentowali artyści z Włoch, Norwegii, Czech, Belgii, Portugalii i Polski.

więcej »

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama