Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowy skład na nową kadencję

Na zdjęciu Robert Wielgo, nowy prezes zarządu Rady Reklamy.

© Rada Reklamy

Podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, które miało miejsce pod koniec czerwca, odbyły się wybory do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy.W skład nowego zarządu na kadencję 2021-2023 wchodzą: Robert Wielgo, IAB Polska jako prezes Zarządu; Małgorzata Węgierek, Havas Media Group; Marcin Idzik, TVN Discovery; Bartłomiej Morzycki, Browary Polskie; Agnieszka Kępińska-Sadowska, Mondelez Polska; oraz Łukasz Kowalski, MSL Group. Z kolei członkami Rady Nadzorczej zostali: Włodzimierz Schmidt, IAB Polska; Małgorzata Wadzińska, Procter&Gamble Polska; Iwona Jacaszek-Pruś, Kompania Piwowarska; Jerzy Minorczyk, IAA Polska; oraz Beata Rożek, Mars Polska. Podczas zebrania przyjęto nowy Regulamin Rozpatrywania Skarg oraz nowy Regulamin Komisji Etyki Reklamy. Walne Zebranie Członków było również okazją do podsumowania 2-letniej kadencji ustępujących władz.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama