Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowy skład na nową kadencję

Na zdjęciu Robert Wielgo, nowy prezes zarządu Rady Reklamy.

© Rada Reklamy

Podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, które miało miejsce pod koniec czerwca, odbyły się wybory do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy.W skład nowego zarządu na kadencję 2021-2023 wchodzą: Robert Wielgo, IAB Polska jako prezes Zarządu; Małgorzata Węgierek, Havas Media Group; Marcin Idzik, TVN Discovery; Bartłomiej Morzycki, Browary Polskie; Agnieszka Kępińska-Sadowska, Mondelez Polska; oraz Łukasz Kowalski, MSL Group. Z kolei członkami Rady Nadzorczej zostali: Włodzimierz Schmidt, IAB Polska; Małgorzata Wadzińska, Procter&Gamble Polska; Iwona Jacaszek-Pruś, Kompania Piwowarska; Jerzy Minorczyk, IAA Polska; oraz Beata Rożek, Mars Polska. Podczas zebrania przyjęto nowy Regulamin Rozpatrywania Skarg oraz nowy Regulamin Komisji Etyki Reklamy. Walne Zebranie Członków było również okazją do podsumowania 2-letniej kadencji ustępujących władz.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama