Biegowa motywacja na muralach. Adidas wspiera biegaczy

Opis osoby

Adidas wspiera każdą biegową motywację. W najnowszej kampanii „W bieganiu liczysz się Ty” sportowa marka chce uwolnić początkujących i bardziej zaawansowanych biegaczy od presji dystansu, czasu i tempa, by odkryli, co tak naprawdę sprawia im radość w bieganiu. Biegaczy motywować ma optymistyczna grafika stworzona przez Adelę Madej.

 

Meritum najnowszej kampanii Adidas jest pokazanie, że biegać mogą wszyscy niezależnie od płci, wieku, czy motywacji, a każdy powód jest wystarczająco dobry i ważny, aby uprawiać sport. Grafika stworzona przez warszawską ilustratorkę Adelę Madej pokazuje grupę biegaczy, w której każda osoba to inna biegowa historia. Wśród biegnących pojawia się zatem Turbosenior, udowadniający, że wiek to tylko liczba, Insta-sprinter, robiący interwały od biegowej fotki do fotki, czy Klubowicz należący do biegowej grupy adidas Runners Warsaw, biegający dla towarzystwa i nowych znajomości. Stworzoną przez artystkę grafikę można zobaczyć na dwóch warszawskich muralach przy ul. Świętokrzyskiej i Jaworzyńskiej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama