Cyfrowe Walentynki

© AMS

Od 8 lutego na specjalnym landing page’u akcji „Teraz miłość ma znaczenie” zakochani mogą zgłaszać wyznania miłosne, które od 12 lutego będą pojawiać się na nośnikach Digital Cityscreen firmy AMS. Dzięki walentynkowej kampanii T-Mobile każdy może w czasie rzeczywistym opublikować swoje wyznanie miłosne na nośnikach w czterech miastach Polski: Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu. Po wyznaczonym terminie publikacja życzeń na nośnikach OOH zajmie mniej niż 5 minut od ich stworzenia. Życzenia będzie można wybrać z gotowych szablonów, a ich personalizacja polega na dopisaniu imion zakochanych. Za koncepcję kreatywną oraz przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja VMLY&R. Akcja potrwa od 8 do 14 lutego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama