Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Reklama za złotówkę

Samorząd Warszawy oferuje firmom poszkodowanym na skutek pandemii wykupienie reklam w tramwajach za symboliczną złotówkę. Przedsiębiorcy mogą teraz reklamować swoje produkty i usługi  w tramwajach płacąc jedynie złotówkę za dobę. Reklamy będą wyświetlane na znajdujących się w warszawskich tramwajach wyświetlaczach LCD. Z oferty mogą skorzystać fundacje i stowarzyszenia, instytucje i placówki edukacyjne, podmioty prowadzące działalność kulturalną (wyłączając kina, teatry, opery i filharmonie) oraz osoby fizyczne, które prowadzą działalność artystyczną, rzemieślniczą lub usługową. Biorąc pod uwagę standardowe ceny takich usług, które przy trzech minutach emisji na 20 minutowej pętli wynoszą miesięcznie prawie 40 tysięcy złotych, można śmiało stwierdzić, że proponowana oferta jest dość atrakcyjna.

By zgłosić się do akcji, należy wysłać 15-sekundowy film promocyjny do 30 listopada. Jedna firma nie może się jednak reklamować dłużej niż 30 dni.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama