Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Reklama za złotówkę

Samorząd Warszawy oferuje firmom poszkodowanym na skutek pandemii wykupienie reklam w tramwajach za symboliczną złotówkę. Przedsiębiorcy mogą teraz reklamować swoje produkty i usługi  w tramwajach płacąc jedynie złotówkę za dobę. Reklamy będą wyświetlane na znajdujących się w warszawskich tramwajach wyświetlaczach LCD. Z oferty mogą skorzystać fundacje i stowarzyszenia, instytucje i placówki edukacyjne, podmioty prowadzące działalność kulturalną (wyłączając kina, teatry, opery i filharmonie) oraz osoby fizyczne, które prowadzą działalność artystyczną, rzemieślniczą lub usługową. Biorąc pod uwagę standardowe ceny takich usług, które przy trzech minutach emisji na 20 minutowej pętli wynoszą miesięcznie prawie 40 tysięcy złotych, można śmiało stwierdzić, że proponowana oferta jest dość atrakcyjna.

By zgłosić się do akcji, należy wysłać 15-sekundowy film promocyjny do 30 listopada. Jedna firma nie może się jednak reklamować dłużej niż 30 dni.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama