Kampania BIC. Zostań EKObohaterem

© BIC

Okres powrotu do szkoły coraz bliżej. Już niedługo rodzice i młodzież zaczną myśleć o odpowiednim przygotowaniu do nowego roku szkolnego i zaopatrzeniu w niezbędne pomoce naukowe i materiały. BIC, producent artykułów szkolno-biurowych chce im pomóc podjąć ekologiczne decyzje. Firma rozpoczęła kampanię promującą przyjazne środowisku produkty szkolne z surowców wtórnych z linii BIC ECOlutions.

 

Akcja nosi hasło „Zostań EKObohaterem”, a jej adresatami są dzieci w wieku szkolnym i ich rodzice. Najważniejszym przekazem kampanii jest to, że każdy, zmieniając drobne, codzienne nawyki, może przyczynić się do poprawy stanu planety. BIC chce inspirować uczniów do ekologicznych zachowań już od najmłodszych lat. Każdy może zostać EKObohaterem, wcielają w życie proste zasady metodą małych kroczków. Ambasadorami kampanii zostali dziecięcy influencerzy z popularnego kanału na YouTube „Zaczarowany Świat Sary”. Dzięki tej współpracy, marka dociera do swoich odbiorców w atrakcyjnej dla najmłodszych formie. Zaplanowane działania kampanii obejmują promowanie produktów szkolno-biurowych z ekologicznej linii BIC ECOlutions – są to długopisy, ołówki, kredki, markery, kleje i korektory, wykonane w od 35 procent do 100 procent z surowców wtórnych. Komunikację uzupełnią działania PR oraz aktywacje w sklepach, dedykowane materiały POS, w tym spektakularne ekspozycje.
Kreacje na potrzeby działań w prasie i digitalu, serwis kampanii, materiały POS oraz aktywacje konsumenckie przygotowała agencja Columbit. Za działania PR i kampanię z influencerami odpowiada Kolterman Media Communications. Kampania potrwa do końca września.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama