Zbliża się RemaDays Warsaw. Targi reklamy i druku niebawem

© RemaDays Warsaw

Zbliża się wydarzenie, na które czeka cała branża reklamy i druku. 19. edycja RemaDays Warsaw odbędzie się w dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 roku w Ptak Warsaw Expo. Patronat honorowy nad imprezą objęły Polska Izba Druku, Warszawska Izba Gospodarcza i Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.

 

RemaDays Warsaw to wydarzenie biznesowe, które już od 19. edycji integruje sektor, stawia na międzynarodową dynamikę wystawców i odwiedzających oraz daje narzędzia, które służą zarówno w czasie eventu, jak i po nim.

 

Trochę statystyki

Rok do roku cieszy się ono rosnącym uznaniem i zainteresowaniem. Pomiędzy edycją 2022 a 2023 nastąpił 127 procentowy wzrost liczby odwiedzających z Polski i 121 procentowy w przypadku gości z zagranicy. Zwiększyła się tym samym również powierzchnia wystawiennicza targów z 35 tysięcy m2 do 50 tysięcy m2. To pokazuje jak istotną rolę pełnią RemaDays Warsaw i dlaczego warto być w miejscu, które kształtuje przyszłość branży.

 

Wystawcy

Renoma, którą cieszą się RemaDays Warsaw, przyciąga najważniejszych przedstawicieli branży. W gronie wystawców 19. edycji wydarzenia, która odbędzie się w 2024 roku, znaleźli się między innymi Fujifim, Integart, Canon, Atler, 3M, Epson, Polkos, European Media Group, Taba, Anplast, Akonda, Polska Grupa CNC, Pegasus, Adsystem, DKS, Ricoh, Maagenta-Vision, Atrium czy Centrum Maszyn CNC.

 

Spotkanie branży

Odwiedzający będą mogli poznać oferty wiodących przedstawicieli sektora. Będą to producenci i dystrybutorzy produktów reklamowych i gadżetów, agencje reklamowe i marketingowe, domy mediowe, drukarnie wielkoformatowe, wydawcy mediów i reklamy telewizyjnej, producenci i dystrybutorzy maszyn i urządzeń dla druku offsetowego, producenci i dystrybutorzy maszyn dla druku cyfrowego, producenci i dystrybutorzy urządzeń druku 3D, producenci i dystrybutorzy materiałów i komponentów dla poligrafii, producenci nośników reklamy zewnętrznej, producenci i dystrybutorzy oprogramowania i sprzętu dla grafików, a także dostawcy usług drukarskich i introligatorskich.

W jednym miejscu i czasie spotkają się najważniejsi przedsiębiorcy działający w branży, a ich oferty pozwolą usprawnić działania oraz zwiększyć konkurencyjność innych podmiotów.

 

Kongres Branży Reklamy

Istotnym aspektem RemaDays Warsaw będzie Kongres Branży Reklamy, czyli doroczne spotkanie ekspertów, którzy wygłaszają prelekcje na najbardziej aktualne tematy dotykające sektor reklamy i druku. W czasie 19. edycji nie zabraknie rozmów o trendach, innowacjach, optymalizacji, automatyzacji i digitalizacji działań. Będzie można poznać przykłady dobrych praktyk i dowiedzieć się jak najefektywniej zarządzać produktem.

 

 

Wielka Księga Reklamyi Druku

Wielka Księga Reklamy i Druku to niezbędnik każdego specjalisty działającego w sektorze. Z dokumentu będzie można korzystać zarówno w czasie targów RemaDays Warsaw, jak również po nich. To kompendium wiedzy na temat brandów, ofert i znaczące ułatwienie w kontekście nawiązywania współprac z nowymi partnerami biznesowymi.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama