Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Bruised Fruit

© Union

W jednym ze sklepów spożywczych w Kanadzie ustawiono specjalne stoisko z jabłkami, które niesie pomoc ofiarom przemocy domowej. Na pierwszy rzut oka POS umieszczony obok działu z owocami wydaje się być całkowicie niepozorny - wystarczy jednak podejść bliżej, by dostrzec, że na każdym jabłku znajduje się naklejka z przesłaniem i numerem telefonu do kanadyjskiego ośrodka pomocy ofiarom przemocy domowej. Jak wynika z informacji zamieszczonej na naklejce, od początku pandemii w samej Kanadzie liczba doniesień o przypadkach przemocy domowej wzrosła o ponad 30 procent. Posiniaczone jabłka - „Bruised Fruit” - są aluzją cierpień, jakie muszą znosić ofiary. Z telefonu do całodobowej linii kryzysowej Interval House mogą skorzystać nie tylko osoby doświadczające przemocy, które boją się prosić o pomoc, ale również świadkowie takich aktów. Organizatorzy akcji - Interval House oraz agencja reklamowa Union - planują rozszerzenie działań na inne sklepy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama