Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

„Bez LGBT+ nie ma PoLski”

© Agora SA

Wraz z rozpoczęciem działań związanych z warszawską Paradą Równości, ruszyła kampania społeczna realizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Gazetę Wyborczą, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe Warsaw. Główny przekaz akcji opierał się na „wykluczeniu” liter L, G, B i T z tekstów na portalach i w serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet oraz w mediach społecznościowych, chcąc w ten sposób pokazać, że „Bez LGBT+ nie ma Polski”.

„W kampanii chcieliśmy podkreślić, że osoby nieheteronormatywne są nieodłączną częścią Polski i społeczeństwa, dlatego prowokacyjnie usunęliśmy z polskiego języka litery L, G, B i T. W ten sposób udowodniliśmy, że bez nich Polska nie jest kompletna. Jest uboga i ułomna. Jest >>Poską<<. To kampania patriotyczna, bo nasze dziedzictwo narodowe, z którego jesteśmy tak dumni, jest efektem różnorodności polskiego społeczeństwa. Nie zgadzamy się na zawłaszczenie Polski przez jedną grupę społeczną. Polska jest Polską tyko wtedy, kiedy jest w niej miejsce dla wszystkich Polaków” - podsumowuje Marcin Nowak, dyrektor kreatywny w agencji MullenLowe Warsaw.

Z okazji Parady Równości z logotypów i stron organizatorów akcji zniknęły litery L, G, B i T, symbolizując wykluczenie tych osób ze społeczeństwa. Z kolei „Gazeta Wyborcza” została wydrukowana bez liter G, B i T w logo. Dodatkowo w wymienionych mediach opublikowano materiały dotyczące sytuacji osób nieheteronormatywnych w Polsce.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama