Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Promocja recyklingu

© PepsiCo

Na Dworcu Centralnym w Warszawie stanęła wielkoformatowa reklama marki Pepsi w formie hologramu. Kampania powstała z okazji wprowadzenia na rynek butelek rPET, wykonanych w 100% z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu. Głównym zadaniem nośnika była komunikacja zmiany opakowań Pepsi oraz zachęca przechodniów do odpowiedniego sortowania materiałów z tworzyw sztucznych. Hologram powstał dzięki współpracy z Disturbed Media Group & Ingage Media oraz ich technologii Hypergram, która poprzez jakość 4K umożliwia dostarczenie niemal kinowego doświadczenia. W przeciwieństwie do technologii AR czy VR, aby zobaczyć hologram nie są konieczne żadne dodatkowe urządzenia czy aplikacje, dzięki czemu konsumenci w prosty sposób mogą wejść w interakcję z reklamą. Aktywacja jest elementem szerszej kampanii marketingowej, która rozpoczęła się z początkiem stycznia tego roku i obejmuje działania w TV, digitalu, OOH oraz w punktach sprzedaży. Produkcja napojów marki Pepsi w butelkach pochodzących w 100% z plastiku z recyklingu rozpoczęła się w grudniu 2021 roku.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama