Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Billboardy drugiej fali

Galeria Rusz odsłoniła nową serię kolorowych billboardów na drugą falę epidemii. Głównym tematem outdoorowej wystawy jest zmęczenie i ponurość związana nie tylko ze stanem epidemiologicznym, ale też postępującą jesienią, która sprawia, że dni są coraz krótsze, a rzeczywistość w znacznej większości wypełnia przygnębiająca ciemność. Niesie to za sobą wiele negatywnych emocji, takich jak zwątpienie, depresja czy przygnębienie. Przesłaniu towarzyszy hasło AA, które nie oznacza tutaj doładowania energetycznego w postaci baterii, a jest skrótem od  „permanentnego armagedonu i apokalipsy”.

Choć brzmi to niezbyt optymistycznie, to slogany zamieszczone na billboardach pobudzają do myślenia, a użyte do ich wykonania kolory stanowią dokładną odwrotność tego, co dzieje się za oknem. Nowe prace pt. „Codziennie”, „WieŻyć” i „Własne życie” można oglądać w Toruniu i Warszawie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama