Billboardy drugiej fali

Galeria Rusz odsłoniła nową serię kolorowych billboardów na drugą falę epidemii. Głównym tematem outdoorowej wystawy jest zmęczenie i ponurość związana nie tylko ze stanem epidemiologicznym, ale też postępującą jesienią, która sprawia, że dni są coraz krótsze, a rzeczywistość w znacznej większości wypełnia przygnębiająca ciemność. Niesie to za sobą wiele negatywnych emocji, takich jak zwątpienie, depresja czy przygnębienie. Przesłaniu towarzyszy hasło AA, które nie oznacza tutaj doładowania energetycznego w postaci baterii, a jest skrótem od  „permanentnego armagedonu i apokalipsy”.

Choć brzmi to niezbyt optymistycznie, to slogany zamieszczone na billboardach pobudzają do myślenia, a użyte do ich wykonania kolory stanowią dokładną odwrotność tego, co dzieje się za oknem. Nowe prace pt. „Codziennie”, „WieŻyć” i „Własne życie” można oglądać w Toruniu i Warszawie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama