Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kampania w formie etykiet

© Dole Packaged Foods

Marka Dole Packaged Foods rozpoczęła nową kampanię społeczną, w której zwróciła uwagę na skalę ubóstwa i nieprawidłowego żywienia w Stanach Zjednoczonych. W ramach inicjatywy w kilku amerykańskich miastach, m.in Nowym Jorku, Los Angeles i Baltimore na ścianach budynków pojawiły się projekcje, wyglądające jak etykiety produktów żywnościowych. Etykiety nie zawierały jednak składników produktów, lecz dane dotyczące niedożywienia społeczeństwa, a także skutków niewłaściwego odżywiania. Kampanię zrealizowała agencja David. Więcej w filmiku: Dole - Malnutrition Labels.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama