Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

“Żonkile” dla bohaterów

© Źródło: Facebook, Warexpo

Firma Warexpo, na zlecenie Muzeum Historii Żydów Polskich, udekorowała ulice Warszawy papierowymi, żółtymi żonkilami, z okazji 78. rocznicy wybuchu powstania w getcie warszawskim. Mieszkanki i mieszkańcy miasta mogli odczepić maleńkie kwiaty umieszczone na nośnikach aby przypiąć je do ubrań jako symbol pamięci o bohaterach i bohaterkach powstania. Kampania jest częścią organizowanej przez muzeum akcji społeczno-edukacyjnej pod hasłem „Żonkile”, której celem jest szerzenie wiedzy na temat powstania. Nośniki outdoorowe z żonkilami można było znaleźć w pięciu lokalizacjach w Warszawie: na skrzyżowaniu Rondo Waszyngtona/Stadion, Marszałkowska/Hoża, Al. Solidarności/ Żelazna, Pl. Wilsona/Krasińskiego oraz Puławska/Różana.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama