Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kreatywnie z tektury

Data publikacji: sierpień 2013

Z myślą o najbardziej wymagających klientach dział kreatywny firmy BluePOS zaprojektował automatyczny ekspozytor reklamowy QuickDisplay. Prezentuje się on jako przyjazne w obsłudze narzędzie wspierające wszelkie akcje promocyjne z wykorzystaniem materiałów POS. 

 

QuickDisplay to szybki w montażu i demontażu ekspozytor reklamowy. Jest produkowany z jednego arkusza tektury falistej, a maksymalne obciążenie jednej półki wynosi aż 30 kg. Jednocześnie złożony ekspozytor zajmuje niewiele miejsca. 

Celem nadrzędnym w procesie projektowania było stworzenie ekspozytora z tektury falistej, który będzie charakteryzował się najwyższą jakością wykonania i jednocześnie będzie przyjazny w obsłudze, oszczędzając czas użytkownika, miejsce w magazynie oraz bagażniku służbowego auta.

QuickDisplay jest produkowany z jednego arkusza tektury falistej (tektura falista dwustronnie biała EE wykonana z surowców typu Kraft), dzięki czemu cechuje się solidnością wykonania i gwarantuje należytą prezentację produktu w miejscu sprzedaży.

Jest to rozwiązanie w pełni automatyczne; rozłożenie standu zajmuje kilka sekund i, co istotne, odbywa się w miejscu docelowym – punkcie sprzedaży. Dzięki temu użytkownik zaoszczędzi sporo czasu i podniesie swoją efektywność. Co równie ważne, złożone standy zajmują niewiele miejsca, zatem w służbowym aucie zmieści się ich więcej.

Udźwig jednej półki wynosi maksymalnie 30 kg, dzięki czemu QuickDisplay sprawdzi się również przy wsparciu sprzedaży ciężkich produktów, takich jak alkohole i napoje. Ekspozytor jest idealnym rozwiązaniem do prezentacji i sprzedaży wszelakich materiałów i produktów, szczególnie dla branży FMCG, w której promocyjne akcje marketingowe są krótkie i częste. Na pewno uwagę zwraca również krótki czas produkcji. BluePOS potrzebuje jednego tygodnia na realizację zlecenia od momentu jego złożenia.

 

W rękach specjalistów

Tak szybkie tempo produkcji to nie jedyna zaleta, jaką wyróżnia się BluePOS. Firma została powołana do życia w oparciu o szeroką wiedzę i doświadczenie z zakresu druku cyfrowego i offsetowego. Połączenie tych czynników gwarantuje niespotykane na skalę naszego kraju możliwości produkcji materiałów wspierających sprzedaż POS i POP.

BluePOS jest producentem opakowań i scenografii promocyjnej, który od początku swej działalności wyróżnia się bezkompromisowością w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań. Dlatego dziś jest w stanie zaoferować kompletną usługę dla najbardziej wymagających klientów. Firma ma w swej ofercie displaye (ekspozytory, standy), stojaki, prezentery promocyjne, hangery, potykacze, ścianki, podajniki na ulotki, opakowania i inne materiały reklamowe z papieru, kartonu, tektury falistej, tworzyw sztucznych (HIPS, PET, PVC), metalu oraz drewna.

 

Co nowego?

Portfolio BluePOS nie byłoby tak bogate, gdyby nie konsekwentnie rozbudowywany, nowoczesny park maszynowy, którego ciągła modernizacja pozwala jeszcze szybciej i sprawniej realizować standardowe i nietypowe zlecenia.

Najnowszym nabytkiem firmy jest frezarka AXYZ CNC Pacer 6010 z systemem AVS pozwalającym na frezowanie na podstawie paserów. Urządzenie to jest przeznaczone do zastosowań wymagających precyzji i wysokiej jakości obróbki. Sprawdzi się zarówno przy małych realizacjach, jak i w produkcji seryjnej. AXYZ CNC Pacer 6010 jest w stanie obsługiwać w najwyższym standardzie takie materiały, jak: metale niezależne, tworzywa sztuczne (HIPS, PET, PVC), drewno, sklejka, MDF, gruba tektura. Dzięki dużemu obszarowi cięcia na maszynie można poddawać obróbce nawet materiały o wymiarach 3000 mm x 2000 mm. Rozmiar nie musi już być ograniczeniem podczas projektowania dużych elementów dekoracyjnych, liter przestrzennych czy produkcji o nietypowym obrysie. W maszynie zastosowano spiralne ząbki i listwy, celem podniesienia precyzji obróbki i jej powtarzalności, co jest istotne przy zamówieniach seryjnych dla dużych kontrahentów.

 

Preflight na straży

Firma BluePOS zainwestowała także w automatyzację procesu przygotowania plików do druku. Korzysta z programów i-Layout oraz i-cut Preflight, które dają możliwość automatycznego dodawania spadów i obrysu kształtów oraz optymalizacji rozkładu użytków, a także usprawniają proces przygotowania plików do cięcia i bigowania. Oszczędność czasu jest kluczowa, ale warto też zwrócić uwagę na optymalizację ilości zużytego materiału i eliminację ewentualnych błędów przed wysłaniem pliku do druku, co wpływa również na aspekt ekonomiczny i związany z ochroną środowiska.

Najnowszy produkt, który wyszedł spod ręki projektantów BluePOS, czyli zaprezentowany na wstępie ekspozytor reklamowy QuickDisplay, to jeden z najlepszych przykładów nieustannego rozwoju firmy na rynku opakowań i scenografii promocyjnej. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama