Wakacyjna oferta KFC. AMS i KFC

© AMS

AMS jest liderem reklamy Out-of-Home (OOH) w Polsce. Na współpracę z nim zdecydowała się sieć restauracji KFC. Sieć zdecydowała się na Digital Indoor AMS w 22 galeriach handlowych w 18 miastach oraz gotowy produkt targetowany w klasycznym OOH.

W wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. KFC towarzyszy swoim klientom w codziennych czynnościach - spacerach, podróżach po mieście, sportowych aktywnościach i spotkaniach z bliskimi. Wybrany produkt targetowany - AMStarget został zaprojektowany w taki sposób, aby pobudzać i stymulować chęć skorzystania z oferty marki w przestrzeni miejskiej. Dodatkowo, kampania reklamowa realizowana w sieci Digital Indoor w centrach handlowych, dzięki bliskości punktów sprzedaży, pomaga podejmować decyzję i potencjalnie zwiększa konwersję sprzedaży. KFC zależało na kampanii, która uwzględni bliską lokalizację restauracji i ich spontaniczne odwiedziny.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty