Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Powrót do dawnych lat

© Renault

Firma Renault to kolejny producent, który wraz z początkiem roku 2021 postanowił zmienić swoje logo. Symbolem nowego logotypu pozostaje niezmiennie kształt diamentu, choć tym razem przybierze on bardziej minimalistyczną formę, przypominającą logo z lat 70., zanim jeszcze pojawił się na nim napis. Jak twierdzi producent, nowe logo lepiej pasuje do nowej serii samochodów, które firma planuje wprowadzić na rynek - w tym aut elektrycznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama