Powrót do dawnych lat

© Renault

Firma Renault to kolejny producent, który wraz z początkiem roku 2021 postanowił zmienić swoje logo. Symbolem nowego logotypu pozostaje niezmiennie kształt diamentu, choć tym razem przybierze on bardziej minimalistyczną formę, przypominającą logo z lat 70., zanim jeszcze pojawił się na nim napis. Jak twierdzi producent, nowe logo lepiej pasuje do nowej serii samochodów, które firma planuje wprowadzić na rynek - w tym aut elektrycznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama