Agencja mediowa PKN Orlen i PZU

Na początku września Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że PKN Orlen oraz PZU otrzymały zgodę na utworzenie wspólnej agencji mediowej o nazwie Sigma Bis. Nowa agencja ma w planach negocjowanie i zakup czasu oraz przestrzeni reklamowej. Spółka ma w planach negocjowanie i zakup czasu oraz przestrzeni reklamowej, a także badania skuteczności aktywności reklamowej w mediach. Koncentracja nie ograniczy konkurencji. To kolejny etap procesu, o którym informowano pod koniec lipca. Wtedy obie firmy poinformowały, że jednym z kolejnych pól współpracy, obok działań związanych z wprowadzeniem PPK czy projektów CSR, będą właśnie zakupy usług marketingowych i reklamowych. Warto dodać, że już kilka lat temu, po wygranych wyborach, rząd planował stworzenie państwowego domu mediowego. Obsługiwałby on największe spółki Skarbu Państwa, takie jak Lotos, Orlen, PKO czy PZU. Pomysłu w tamtym kształcie nie zrealizowano, bo jego autor, ówczesny minister skarbu Dawid Jackiewicz stracił stanowisko. Już niedługo okaże się jak powstanie nowej, niemal państwowej agencji wpłynie na rynek mediowy w Polsce.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty