Kornit Digital i Amaze Software. Marki w mediach społecznościowych

© Amaze Software

Firma Kornit Digital ogłosiła, że Amaze Software, spółka macierzysta platform Amaze, Spring i Outfts, wybrała cyfrowe technologie do dekoracji tkanin KornitX Workflow Solutions i Kornit MAX jako system do realizacji swoich wizji. W połączeniu z platformą handlową Amaze Creator Commerce Platform, firmy wspólnie zwiększą efektywność produkcji i realizacji na żądanie dla nowych i istniejących twórców w mediach społecznościowych, co umożliwi im zwiększenie przychodów ze sprzedaży markowych produktów.

 

Kornits Global Fulfillment Network pomaga firmom takim jak Amaze Software współpracować z twórcami i dostawcami wysokiej jakości odzieży i tekstyliów na całym świecie. Platforma jest wspierana przez przepływy pracy KornitX, które płynnie integrują się ze sprawdzonymi w branży systemami dekoracji tkanin i tekstyliów opartymi na technologii Kornit MAX, w celu zapewnienia kompleksowej produkcji, widoczności i kontroli. Platforma Spring firmy Amaze Software w przełomowy sposób poprawia zarobki twórców na swoich treściach i angażuje fanów. Płynnie integruje się z renomowanymi platformami społecznościowymi, takimi jak Instagram, TikTok Shops czy Twitch. Spring oferuje fanom niezrównaną możliwość wygodnego dokonywania zakupów bezpośrednio z tej platformy, na której oglądają treści swoich ulubionych twórców. Pozwala to znacznie zwiększyć zaangażowanie fanów i wzmacnia silniejszą obecność marki. Ponadto, korzystanie z platformy Spring jest niezwykłe łatwe i wygodne dla użytkowników. Brak kosztów wejścia dodatkowo zachęca i przyciąga tysiące aspirujących twórców.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama