Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Świąteczna akcja Coca-coli. Zwycięskie miasto

© Coca-Cola

Świąteczna ciężarówka Coca-Coli to symbol zbliżających się świąt, który już na stałe wpisał się w zimową przestrzeń miejską. Czerwony oświetlony wóz z charakterystycznym białym logo jest dobrze rozpoznawalnym medium marki. W tym roku koncern zaplanował konkurs na miasto, w którym pojawi się wóz.

Świąteczna ciężarówka odwiedzi pięć miast w Polsce, Słupsk, Gniezno, Lublin, Warszawę oraz piąte miasto, które w ramach głosowania w aplikacji konsumenci sami mogą wskazać. Odwiedzający świąteczną atrakcję będą mieli możliwość zapoznania się z działaniami podejmowanymi przez system firm Coca-Cola na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Podczas głosowania konsumentów zwycięży miasto, które od 15 listopada do 5 grudnia 2023 roku uzbiera najwięcej głosów, a wyniki zostaną ogłoszone 6 grudnia bieżącego roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama