Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

W kolorze magenty

© T-Mobile

W centrum Warszawy pojawił się nowy mural firmy T-Mobile. Malowidło jest nie tylko częścią kampanii rekrutacyjnej operatora i zachęca do rozwoju kariery w magentowych barwach, ale także oczyszcza powietrze ze szkodliwych substancji. Ekologiczny mural o powierzchni 237 m² dzięki użyciu specjalnych farb fotokatalitycznych neutralizuje rozmaite drobnoustroje oraz zanieczyszczenia, w tym groźne dla zdrowia tlenki siarki i azotu. Mural ma także przypominać o roli różnorodności nie tylko w miejscu pracy, ale i poza im, podkreślając, że może być ona wspaniałym źródłem inspiracji, która stanowi o sile zespołu, a nie jego słabości. Jak podkreśla firma, malowidło przedstawiające pięć różniących się od siebie osób, które łączy miłość do technologii, odzwierciedla podejście firmy i jej stosunek do zróżnicowania w dzisiejszym świecie. Z kolei kolor magenty oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama