Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

„Przyjaźń na okrągło”

© Swiss Poland

Z okazji obchodów stulecia Ambasady Szwajcarii w Polsce, w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa instalacja „Przyjaźń na okrągło”, przedstawiająca flagi obu krajów, która ma być wyrazem przyjaźni pomiędzy państwami. Instalację będzie można oglądać do połowy listopada. Składa się ona z 96 wielkich balonów i ma wymiary 10 x 15 metrów. Dopełnieniem do symbolicznej liczby 100 są 4 większe balony, które będą towarzyszyć instalacji. Połączenie dwóch flag, w które naprzemiennie układają się balony, ma na celu podkreślenie długotrwałej współpracy i przyjaźni obu państw. Przechodzenie jednej flagi w drugą przebiega w określonym rytmie - każdy z oglądających może wpłynąć na ten rytm, za pośrednictwem interfejsu Wi-Fi. Autorami instalacji są polsko-szwajcarski artysta - Philipp Krebs, oraz jego wieloletni współpracownik Paul Reichardt, współtworzący FlyingWalls. Instalacja została zainstalowana przed siedzibą Ambasady Szwajcarii.

„«Przyjaźń na okrągło» to hasło znakomicie oddające dialog i współpracę między Polską a Szwajcarią. Oba kraje łączą te same wartości - innowacje, technologia oraz działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju i gospodarki cyrkularnej, a instalacja stworzona na obchody stulecia Ambasady przez Philippa Krebsa i Paula Reichardta jest ich odzwierciedleniem i reprezentuje szereg łączących nas cech. Symbolizuje radość, harmonię, ruch, spotkanie, przyjaźń i niespodziankę. Przypomina nam również, że «nosimy» te same kolory”- podkreśla Jürg Burri, Ambasador Szwajcarii w Polsce.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama