Kreatywna sprzedaż. Automat z iluzjami 3D

© Coca-Cola Company

Automaty z napojami Coca-Coli w centrum handlowym w Kopenhadze to interesujące połączenie iluzji wizualnych z wielkogabarytowymi dodatkami do dużego wyświetlacza LED. Aby zwiększyć zainteresowanie konsumentów Coca Colą Zero Sugar w nowej kampanii zastosowano automat w stylu Rube Goldberg. Maszyna sprzedająca zintegrowana z ekranem 3D czeka na klientów, aby mogli skosztować orzeźwiającego smaku najnowszego napoju. Automat jest także rozrywką dla klientów centrum handlowego. Jeśli pobiorą oni aplikację Coca-Coli w strefie promocji, mogą zakręcić kołem i wygrać interesujące nagrody. Kreacja kampanii jest przemyślana tak aby żadna osoba nie przeszła obok niej obojętnie. Podobne kampanie odbywają się w Oslo, Helsinkach i Hamburgu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama