Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Ultra-szybka Jeti Tauro

© Agfa

Agfa przedstawia najszybszy jak dotąd model maszyny drukującej z serii Jeti Tauro H3300 - UHS LED, skierowanej do produkcji wysokiej klasy ekspozytorów i oznakowania, a także do zadruku opakowań z tektury falistej. Wprowadzone rozwiązanie to nowy flagowy model firmy. Urządzenia oparte na technologii UV LED pozwala na zadruk mediów o szerokości do 3,3 m w czterech lub sześciu kolorach z prędkością do 600 m² na godzinę. Jak podkreśla producent, urządzenie łączy w sobie wysoką jakość druku z wszechstronnością, wysokim poziomem produktywności i automatyzacji, przy czym jest jeszcze bardziej wytrzymałe i do 30 procent szybsze w porównaniu do swoich poprzedników. Podobnie jak inni członkowie rodziny Jeti Tauro, jest to hybryda, która oferuje obsługę płyt, arkuszy oraz materiałów elastycznych w najróżniejszych konfiguracjach. 

Każdy komponent UHS LED (gdzie „UHS” oznacza „ultraszybką prędkość”) jest zaprojektowany tak, by utrzymywać wysoce produktywne i niezawodne procesy drukowania przy niewielkich wymaganiach konserwacyjnych i długim czasie pracy bez przestojów. Przykłady obejmują m.in. autoloader do przetwarzania mediów oraz duże zbiorniki z atramentem zapewniające większą autonomię maszyny. Dzięki rozszerzonym strefom podciśnieniowym i prowadnicom nośników, rozwiązanie nadaje się również do druku opakowań z tektury falistej, umożliwiając tym samym drukarniom ekspozytorów i oznakowania rozszerzenie swojej oferty. Konfiguracja główna urządzenia typu roll-to-roll umożliwia zarówno jedno-, jak i dwu-rolowy druk, a także może być wyposażona w kamerę do dokładnego dwustronnego drukowania na nośnikach typu block-out.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama