Emocjonalna kampania Vinted. Historie z szafy wzięte

Platforma Vinted wyemitowała nową międzynarodową kampanię reklamową, która celebruje i pokazuje moc zakulisowych historii i emocji związanych z modą second hand. W kampanii przedstawione zostały historie różnych przedmiotów zakupionych lub sprzedanych na platformie Vinted. W celu realizacji akcji Vinted zwróciło się do swojej społeczności z prośbą o podzielenie się informacjami: okolicznościami, emocjami czy pierwszymi doświadczeniami związanymi z rzeczami, które użytkownicy sprzedali lub kupili. Koncepcja kreatywna kampanii zakłada śledzenie historii danego przedmiotu w sposób „odwrócony” – od obecnego do poprzedniego właściciela. Zaczyna się w momencie kulminacyjnym, by cofnąć się w czasie i przywołać emocje, pokazać historie i doświadczenia związane z rzeczami, które dzięki Vinted otrzymały nowe życie. Akcja przedstawia zróżnicowaną grupę ludzi, dzięki czemu koncentruje się na sytuacjach i postaciach, z którymi użytkownicy platformy mogą się łatwo utożsamić. Kampania ma na celu zainspirowanie do zainteresowania się i korzystania z zasobów mody cyrkularnej i rzeczy z obiegu wtórnego. Podkreśla również siłę społeczności stojącej za platformą Vinted i jej pozytywny wpływ na rozwój rynku second hand. W Polsce kampania zostanie wyemitowana w telewizji oraz online, między innymi w mediach społecznościowych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty