Kampania reklamowa Magnum. Zjedz je, zanim się roztopią

Fala upałów sięgających 40°C zalewająca Wielką Brytanię zainspirowała producentów lodów Magnum do przeprowadzenia intrygującej kampanii reklamowej, zachęcającej do zjedzenia lodów, zanim się rozpuszczą. We współpracy z agencją kreatywną Lola MullenLowe Madrid przygotowano pięć projektów plakatów, które zostały rozwieszone na wiatach przystanków autobusowych. Główne hasło akcji brzmiało: „W najgorętszy dzień w historii zjedz je, zanim się roztopią”. Plakaty przedstawiały roztapiające się lody Magnum, które, jak stwierdził dyrektor wykonawczy Lola MullenLowe Madrid Tomás Ostiglia, dzięki ikonicznemu patyczkowi nie straciły apetycznego i eleganckiego wyglądu. Kampania w przestrzeni miejskiej trwała zaledwie jeden dzień, ale będzie rozwijana w mediach społecznościowych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty