Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Z nowym logo

Z okazji obchodzenia swojego 20-lecia sieć sklepów Groszek zyskała nowy image. Odświeżony wygląd sklepu obejmie nowy logotyp, identyfikację wizualną, a nawet nową aranżację wnętrza. Podążając za trendami, sklepy uruchomiły także własną aplikację i system „Groszek POS” dla franczyznobiorców, który umożliwia tworzenie spersonalizowanych promocji. Nowy logotyp z charakterystyczną czerwoną kropką, która wcześniej stanowiła część nazwy sieci w logotypie, teraz znajduje się przed nią.

Sklepy nadal są zielono-żółto-czerwone, zmienia się natomiast oklejenie witryn i kasetony. Wnętrza wyposażone są w nowe regały z drewna buczynowego, z oznaczeniem regałów i stref promocji, co pozwoli w łatwy sposób znaleźć klientom poszukiwany produkt. Pojawi się również nowa aranżacja i dodatkowe oświetlenie specjalistycznych stoisk mięsnych, warzywnych i piekarniczych. Sieć zyskała także nowe hasło - „Groszek. Pełny zakupów. Pełny radości”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama