Mniej znaczy więcej. Kreatywna ekologia

© Veolia

Na początku listopada ruszyła kampania edukacyjna Grupy Veolia, firmy dostarczającej ciepło systemowe. Projekt ma na celu podniesienie świadomości ekologicznej Polek i Polaków.

Nowa kampania reklamowa pojawi się na ulicach Łodzi. W przedsięwzięciu wykorzystano nośniki w formie citylightroom oraz nośniki cyfrowe, w tym wyświetlacze. W ramach przedsięwzięcia pojawią się także plakaty i ulotki skierowane do mieszkańców wspólnot i spółdzielni. Działania reklamowe będą prowadzone także za pomocą mediów społecznościowych.
Za koncepcję kreatywną, key visual oraz ikonę akcji w tegorocznej edycji „Stopień mniej znaczy więcej”, odpowiada Afekt, poznańska agencja marketingu 360.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama