Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kampania z myślą o klientkach. AA świętuje urodziny

 

Kampania marki AA na Premium Citylight AMS

Ó AMS

 

Na cyfrowych i klasycznych nośnikach firmy AMS w całej Polsce pojawiła się kampania marki AA „Jestem wrażliwa”, która powstała z okazji 40 urodzin marki kosmetycznej. Do stworzenia kampanii wykorzystano jeden z najnowszych modeli zakupowych OOH dostępnych w ofercie AMS, oparty o analizę danych w dedykowanej grupie celowej. Jak podkreśla firma, analiza danych pozwoliła stworzyć komplementarną kampanię wykorzystującą pełne możliwości reklamy z automatycznym doborem punktów styku ze zdefiniowaną grupą celową. Kampanię kierowaną do klientek marki można było zobaczyć zarówno w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miejscowościach. Punkty styku marki z grupą celową zostały automatycznie dobrane w systemie AMS. Kampanię przygotowała agencja Spacecamp.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama