Shapeshifter

Data publikacji: grudzień 2016

Tegoroczny zdobywca brązowej nagrody Clio, reklama stacji paliw Shell, została zasłużenie odznaczona za efekty wizualne. Minutowy spot reklamowy przypomina scenę pościgu rodem z „Terminatora” lub „Transformersów” – i wywołuje podobny dreszczyk emocji. Eleganckie BMW umyka górską drogą przed ścigającym go, zmieniającym kształty robotem złożonym ze złomu. W ostatniej chwili chroni się przed kolejnym atakiem pod dach stacji benzynowej, gdzie nie sięgają już monstrualne macki. W ten efektowny sposób przedstawione zostały dodatkowe korzyści płynące z tankowania paliwa na stacjach Shell – ochrona przed korozją i zatorami.

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama